رویانیان: در گذشت مادر پورحسینی منجر به لغو جلسه شد/ دولت باید شرایط فروش سرخابی‌ها را تغییر دهد

مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه بین مدیران سابق پرسپولیس با پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی لغو شد.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: جلسه‌ای بین مدیران سابق پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی سازی قرار بود امروز برگزار شود که به علت فوت مادر پورحسینی لغو شد.

رویانیان درباره قسمت 290 میلیارد تومانی امتیاز سرخابی‌‌ها تصریح کرد: اصل کار خوب بوده که قرار است امتیاز این دو باشگاه به فروش برسد اما در جزئیات بحث است.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال دولت اولین بار است که واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی را تجربه می‌کند به نظرم اگر دولت دست پایین بگیرد و با واقعیت کنار بیاید آن وقت خصوصی سازی سرخابی‌ها ممکن می‌شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس عنوان کرد: اگر شرایط واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی تغییر کند،‌خیلی خوب سهام این دو باشگاه هم به فروش می‌رسد.

وی بیان کرد: دولت کار خوبی انجام داد اما از شرایط سخت‌تر برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی شروع کرد امیدوارم هرچه به صلاح همان اتفاق بیافتد.

رویانیان درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط پیشکسوتان عنوان کرد: پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس پول ندارند تا امتیاز باشگاه پرسپولیس را بخرند پیشکسوتان سرمایه باشگاه پرسپولیس هستند و دولت باید سهمی از امتیاز پرسپولیس را برای آنها اختصاص دهد دولت می‌توانست مقداری از سهام باشگاه پرسپولیس را رایگان در اختیار پیشکسوتان قرار دهد اما این کار را نکرد.

وی در ادامه عنوان کرد: دولت بیان کرده کسی که پرسپولیس را خریداری می‌کند می‌تواند بخشی از سهام پرسپولیس را در اختیار پیشکسوتان قرار دهد.

رویانیان تصریح کرد: اگر پرسپولیس از این شرایط خارج و به یک بنگاه و شرکت اقتصادی سود ده تبدیل شود آن وقت مشکلاتش هم برطرف می‌شود، همچنین هدایتی مدیرعامل شرکت استیل آذین قدرت و توان خرید باشگاه پرسپولیس را دارد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشت مادر پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی را تسلیت می‌گویم و برای وی علو درجات را آرزومندم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار