لوییس فن خال سرمربی یونایتد در پاسخ به مدیر برنامه‌هیا رادامل فالکائو که مدعی شده بود وی می‌تواند درهر تیم بزرگی که مایل باشد بازی کند گفت: فالکائو اول باید خودش را به اثبات برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، ژرژ منرس مدیر برنامه‌های رادامل فالکائو اخیرا مدعی شده بود وی قادر است درهر تیم بزرگی که مایل باشد بازی کند پس اگر فن خال بیش از این فالکائو را نیمکت نشین کند، او به تیم بزرگ دیگری ملحق می‌شود.

لوییس فن خال سرمربی هلندی در واکنش به این اظهارات گفت: هنوز تا پایان فصل و پایان مهلت قرارداد قرضی فالکائو زمان بسیاری باقیمانده است او طی این مدت فرصت دارد خود را به اثبات برساند مدیر برنامه بازیکنان فقط می‌توانند به آنان پیشنهاد خرید از سوی باشگاه‌های مختلف را ارائه دهند نه اینکه راجع به بازی آنها تصمیم گیری کنند این وظیفه مربی است که عملکرد بازیکنان را آنالیز کرده و تشخیص می‌دهد چه زمان باید از او در ترکیب تیم استفاده کند.

ما در ابتدای فصل هم با فالکائو توافق کردیم در صورتیکه توانایی‌های خود را به اثبات برساند، قرارداد نهایی را با او امضا کنیم فالکائو از بودن در یونایتد خوشحال است برای حفظ این جایگاه تلاش خواهد کرد.

لازم به ذکر است، یونایتد در آخرین روز ماه سپتامبر و هم زمان با اتمام مهلت قانونی نقل وانتقالات تابستانی توانست رادامل فالکائو ملی پوش کلمبیایی موناکو را با قرارداد قرضی به ارزش 6 میلیون پوند به اولدترافورد آورد.

** نیاز سرمربی یونایتد به دی ماریا و ویلسون

لوییس فن خال در ادامه اذعان کرد وی برای کسب پیروزی‌های بیشتر به حضور هم زمان آنخل دی ماریا در کنار ویلسون نیاز دارد فن خال گفت: هر دو آنان بازیکنان پرسرعتی هستند.

فوتبال امروز جهان سرعت زیاد بازیکنان و مهارت آنان در پاس کاری‌های سریع را می‌طلبد کاری که این دو بازیکن به خوبی از عهده آن بر می‌آیند البته موضوع سرعت بالا تنها امتیاز دی ماریا و ویلسون نیست هر دو از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند و موقعیت شناس هستند.

**رونی بهترین بازیکن یونایتد درماه دسامبر

وین رونی به عنوان برترین بازیکن تیم منچستر یونایتد در ماه دسامبر انتخاب شد.

رونی در ماه دسامبر 3 مرتبه برای یونایتد گلزنی کرد واز سوی هواداران به عنوان برترین بازیکن ماه انتخاب شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، فالکائو ، یونایتد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار