حسین ساوه شمشکی‌ در لیست اولیه نمایندگان ورزشکار در مجمع انتخاباتی‌ اسکی حضور داشت اما مسئولان به یکباره تصمیم گرفتند که سید ستار صید را جایگزین وی در لیست ثانویه کنند.

حسین ساوه شمشکی‌ کاپیتان تیم ملی اسکی درباره جایگزینی ستارصیدبه جای وی در مجمع انتخاباتی اسکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من ناراحت نیستم اسم مرا از حضور در مجمع انتخاباتی‌ اسکی خط زدند و یکی دیگر را جایگزینم‌ کردند از این ناراحتم به خاطر نام خانوادگی‌ام، ساوه شمشکی در مجمع جایی ندارم.
 
 ساوه شمشکی‌ در ادامه عنوان کرد: فامیلی‌ام مشخص نمی‌کند من به چه کسی رای می‌دهم اما مسئولان به خاطر نام خانوادگی‌ام شخص دیگری را جایگزینم در مجمع انتخابات کردند .
 
وی تصریح کرد: من تجربه حضور در چند دوره المپیک زمستانی را دارم به هرحال اسکی بازان دیگری هم در این مجمع هستند که امیدوارم رای‌شان به نفع اسکی باشد.
 
کاپیتان تیم ملی اسکی درباره اینکه چه وقت بومی بودن ورزش اسکی دست بر می‌دارد، تصریح کرد: همانطور که کشتی را نمی‌توانیم از جویبار بگیریم، اسکی هم نمی‌توانیم از شمشک و دیزین بگیریم اگر اسکی به شهرهای دیگر تعمیم داده شود، خیلی خوب است.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم نمایندگان مجمع به  بهترین گزینه رای بدهند.
 
 گفتنی است: مجمع انتخاباتی اسکی فردا 28 دی ماه با حضور 19 کاندید برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، تصمیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار