تاکنون 259 هزار نفر از 16 بازی نخست انجام شده در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به صورت حضوری دیدن کردند که رکوردی جدید در تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، داتو الکس‌سوسانی، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد رکورد استقبال 250 هزار نفری تماشاچیان‌ در یک هفته اول  بازی‌های جام ملت‌های آسیا، امسال شکسته شد و تاکنون 259 هزار نفر با حضور در ورزشگاه‌های محل برگزاری شانزدهمین دوره از بازی‌های جام ملت‌های آسیا طی 8 روز نخست دیدن کرده‌اند.
 
 وی در توضیح افزایش تعداد تماشاچیان گفت: تعداد تماشاچیان رابطه مستقیمی با کیفیت بازی‌ها دارد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حال پیشرفت است و به همین دلیل حجم بیشتری از علاقمندان به فوتبال را جذب خود کرده است.
 
ما حقیقتا رقابت‌های در سطح بالای کیفی در اختیار داریم هیجان و انگیزه سرشاری که در هر بازی چه در داخل زمین و چه خارج از آن دیده می‌شود افزایش کیفیت بازی‌ها را به اثبات می‌رساند بیشترین تعداد تماشاچیان حاضر در ورزشگاه به بازی تیم‌های  استرالیا و عمان مربوط می‌شود که طی آن 50 هزارو‌ 276 نفر در ورزشگاه حضور داشتند البته این بازی در ورزشگاه سیدنی برگزار شد که دارای گنجایش‌ بیشتری نسبت به بازی افتتاحیه در ورزشگاه‌ ملبورن‌ است بازی افتتاحیه‌ در ورزشگاه‌ ملبورن میان تیم‌های استرالیا و کویت برگزار شده و 25 هزارو 231 نفر تماشاچی است.
 
تیم فوتبال ایران به عنوان برترین تیم آسیا در دیدار مقابل بحرین که در ورزشگاه ملبورن برگزار شد شاهد حضور 17 هزارو 712 تماشاچی اختصاصی و در دیدار مقابل قطر در سیدنی‌ شاهد حضور 22 هزارو 672 تماشاچی اختصاصی بود.

پس از آن تیم فوتبال ژاپن‌ در دیدار مقابل فلسطین 17 هزار و در بازی مقابل عراق 23 هزار تماشاچی‌ را به ورزشگاه‌ کشاند.
 
الکس سوسای‌ در ادامه افزود: ما فقط 16 بازی از مجموع 32 بازی را انجام داده‌ایم، هنوز بازی‌های حساس و جذاب‌ انجام نشده‌ و استقبال بیشتری از هواداران‌ را می‌توانیم‌ در ادامه شاهد باشیم.
 
 امیدوار هستیم تعداد تماشاچیان‌ بازی‌های جام ملت‌های آسیا از مرز نیم میلیون نفر بگذرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار