دبیر کمیته روئینگ گفت: فدراسیون درخواست تعداد نفرات بیشتر در اردوها را تصویب کرد.

صفائی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، افزود: با اردوهای تدارکاتی داخلی موافق شده ولی از هیأت‌ها و مربیان درخواستی دادند که تعداد ورزشکاران بیشتری در اردو‌ها شرکت کنند که فدراسیون با بیشتر از تعداد نفراتی که قبلا مصوب شده بود را تصویب کردند.

وی افزود: اردوی تدارکاتی آقایان روئینگ در تهران به مربیگری محمدعلی قرائت شلوغ‌تر شد و از هشت نفر به 14 نفر ورزشکار افزایش پیدا کرد.

صفائی در ادامه خاطرنشان کرد: البته ورزشکارانی که ازطرف هیأت‌ها تصویب شده بودند خوب و قوی بودند و مقرر شد در اردوهایی که هم‌اکنون تا آخر سال برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی ارومیه به مربیگری طاهر کبوتری برای روئینگ آقایان جوان برگزار خواهد شد بیان داشت: به اردوی تدارکاتی ارومیه زیر نظر مربی طاهر کبوتری هم یک نفر اضافه خواهد شد و اردوی برون‌مرزی چین برای مربی لیو 26 ماه اعزام خواهند شد.

دبیر کمیته روئینگ در ادامه تأکید داشت: جمعه این هفته برای اردوی چین تست‌گیر مجدد گرفته خواهد شد تا نفرات انتخابی اعزام شوند.

وی در ادامه یادآور شد: در شیراز و استان فارس هم کلاسی برای داوری درجه سه برگزار خواهد شد و استان‌های هم‌جوار می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند تاریخ شروع آن اواخر بهمن ماه خواهد بود که هم‌اکنون در حال ثبت‌نام و کارهای اولیه آن است و مدرس آن مریم خسرویان است.

وی در ادامه بیان داشت: البته تعداد نفرات بیشتر در اردوهای تدارکاتی داخلی امیدوارم که تأثیر نامناسبی بر ورزشکاران نگذارد و همه بتوانند به صورت قوی و حرفه‌ای به تمرینات ادامه دهند و درعین حال رقابتی مؤثر و قوی بین آنها صورت گیرد.

صفائی در ادامه خاطرنشان کرد: البته تصویب تعداد نفرات بیشتر از طرف فدراسیون تغییری در روند پیشرفت نخواهد داشت و تجربه ورزشکاران هم بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، صفایی ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار