قهرمانی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: به دنبال تست گیری هستم که به چین بروم ولی فرقی نمی‌کنم من هر چه دارم از مربی ایرانی دارم.

خشایار عباس‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جمعه آغاز اردوی تهران با مربی روئنیگ آقای قرائت آغاز خواهد شد البته جمعه هم تست برای انتخابی اردوی چین انجام خواهد شد و ما سعی کردیم خودمان را آماده کنیم تا در این تست‌گیری شرکت کنیم.

وی افزود: اردوی تدارکاتی تهران مستقیم برای اولین کاپ جهانی خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

عباس‌آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: اولین هدف من رفتن چین است و کار کردن با مربی چینی لیو است ولی فرقی نمی‌کند زیرا من هر چه دارم از مربی ایرانی دارم و از دیگر اهدافم شرکت در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه درتک نفره سنگین وزن ایران است و سال آینده نفر اول من خواهم بود نه محسن شادی.

عباس‌آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: از هر کشوری برای قایق‌ تک نفره یک نفر سهمیه خواهد داشت که تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم به آن برسم.

وی در خصوص مدالهای کسب کرده‌اش تا کنون بیان داشت: در بازیهای اینچوان 4نفره نفر چهارم شدیم و در مسابقات 2نفره آسیایی پنجم شدیم و امسال در قهرمانی آسیا در ژاپن قایق 4نفره مدال نقره گرفتیم.

عباس آبادی در ادامه تاکید داشت: تمام سعی و تلاشم این است که برای مسابقات المپیک ریو سال دیگر بتوانم در قایق سنگین وزن تک نفره شرکت کنم و شرکت کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تمریناتمان را با مربی محمدعلی قرائت انجام دادیم و شرایط خوبی با قرائت داریم و او از ابتدای آغاز روئینگم مربی‌ام بوده از تمرین تحت نظر او راضی هستم قرائت مربی با دانشی است و شرایط ورزشکاران را درک می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در کاپ ژاپن در ماده 4 نفره سنگین وزن 12 تیم حضور دارند ورقابت بسیاربالاست ما هم مدتی است که در رقابت بین‌المللی حضور نداشتیم و کاپ آسیا فرصت خوبی برای آشنایی با وضعیت رقبا و قرار گرفتن در شرایط مسابقه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.