برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی در هر حوزه ای سبب تقویت و بروز و ظهور اندیشه های نو و سازوکارهای رفع چالش در آن حوزه ها خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین  کنفرانس سالانه برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری زمانی تحقق خواهد یافت که همایش ها و سمینارها در سطح عالی و به قولی قوی برگزار شود. حوزه صنعت مراکز تجاری و برندها نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای گسترش و پیشرفت و رسیدن به استانداردهای جهانی نیازمند برگزاری همایش هایی قوی ، بروز و کارآمد خواهد بود از همین رو ماهنامه تجارت‌طلایی به عنوان تنها نشریه تخصصی مراکز خرید و برندهای برتر، پس از انتشار 22 شماره از نشریه و برگزاری 10 میزگرد موفق در حوزه های مرتبط با بهره برداری صحیح و عملکرد موفقیت آمیز مراکز تجاری، در نظر دارد در تاریخ هفت بهمن اولین "سمینار سالانه برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری" را با استعانت از پروردگار متعال و حمایت و همراهی بزرگان این صنعت برگزار کند.
 
 شاهرخ کشاورز، دبیر کل این همایش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر  و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان در این زمینه عنوان کرد. وی در ادامه اظهار داشت که در این رویداد، بیش از 350 کارفرما و مدیر مراکز تجاری از سراسر کشور و 250 برند فعال در مراکز تجاری حضور خواهند داشت تا در کنار یکدیگر به بحث و گفتگو در خصوص بررسی راه های موفقیت مراکز خرید و نیازهای متقابل برندها و مراکز تجاری بپردازند.
 
وی تصریح کرد: دراین رویداد بزرگ از برندها و فروشگاه های برتر فعال در مراکز تجاری، معماران، مدیران و بهره‌برداران موفق، مجتمع های تجاری موفق در حال ساخت، افتتاح و فعالیت و مراکز خرید با سابقه 50 ساله در کشور، در حضور تمامی بزرگان این صنعت تقدیر خواهد شد تا رسمی نیکو برای تجلیل از اولین ها، برترین ها و نوآوری و خلاقیت های نوین و پاسداشتی برای تلاشهای فعالان این عرصه باشد.

کشاورز در ادامه خاطر نشان کرد: در این رویداد به مباحثی نظیر اخلاق در برندینگ، نقش طراحی  و معماری در موفقیت مراکز خرید، استراتژی برندها جهت حضور در بازار، چالش ها و فرصتهای ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و به نقش ستاره ها و چهره های محبوب ورزشی یا هنری در موفقیت یا عدم موفقیت برندها پرداخته خواهد شد.
 
وی در پایان افزود: امید است پس از این مراسم که برای اولین بار با حضور حداکثری صاحبان و مدیران مراکز خرید و برندها در کنار هم برگزار خواهد شد، بتوانیم قدمی موثر در فرهنگ سازی و اعتلای روند ساخت و بهره‌برداری مراکز تجاری و خرید برداشته و شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار