وزير امور خارجه كشورمان در دیدار با نماينده ويژه دبيركل سازمان ملل در سوريه گفت: انتظار داریم بازیگران عمده بین‌المللی نیز در جهت حفظ تمامیت ارضی و حل سیاسی موضوع سوریه همکاری سازنده‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "دمیستورا" نماينده ويژه دبيركل سازمان ملل متحد در سوريه با "محمدجواد ظریف" وزير امور خارجه كشورمان ديدار و در خصوص اخرين تحولات مربوط به سوريه رايزنی كرد.

در این ملاقات که در حاشیه گفت‌و‌گوهای هسته‌ای در شهر ژنو و قبل از عزیمت اوزیرامورخارجه ایران به برلین در محل اقامت وی برگزار شد،  نماینده ویژه دبیرکل با تقدیر از تلاش‌ها و همچنین استقبال از راهکارهای پیشنهادی کشورمان در جهت تحقق راه حل سیاسی برای وضعیت سوریه، امادگی خود را برای ادامه گفت‌و‌گو و بحث با کشورمان در این راستا ابراز کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز ضمن تاکید بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه مردم سوریه خود باید سرنوشت سیاسیشان را رقم بزنند، اظهار داشت: هم چنان امادگی داریم نقش سازنده خود را ایفا و از تلاش‌های سازمان ملل متحد در این زمینه نیز پشتیبانی خواهیم کرد.

 ظریف خاطر نشان کرد: انتظار داریم بازیگران عمده بین‌المللی نیز در جهت حفظ تمامیت ارضی و حل سیاسی موضوع سوریه همکاری سازنده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، سازمان ، هسته ای ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار