رئیس سازمان انرژی اتمی در افتتاحیه دومین نمایشگاه دستاوردهای علوم و فنون لیزر گفت: مردم هنگامی که سخن از سازمان انرژی اتمی به میان می‌آید از آن به عنوان نیروگاه و بخش هسته‌ای یاد می‌کنند اما این در حالی است که فعالیت‌های سازمان فراتر از این حرف‌هاست.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با حضور در افتتاحیه دومین نمایشگاه دستاوردهای علوم و فنون لیزر ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه بخش دیگری از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی است و مردم هنگامی که سخن از سازمان انرژی اتمی به میان می‌آید از آن به عنوان نیروگاه و بخش هسته‌ای یاد می‌کنند اما این در حالی است که فعالیت‌های سازمان فراتر از این حرف‌هاست. یونسکو امسال را سال نور نامیده است و نور پدیده عجیبی است چراکه در عین ظاهر ساده‌ای که دارد از پیچیده‌ترین پدیده‌های خلقت است.
 
وی تاکید کرد: این نمایشگاه بخش دیگری از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی است و مردم هنگامی که سخن از سازمان انرژی اتمی به میان می‌آید از آن به عنوان نیروگاه و بخش هسته‌ای یاد می‌کنند اما این در حالی است که فعالیت‌های سازمان فراتر از این حرف‌هاست.
 
صالحی افزود: با توجه به این که از سال 1950 پیدایش پدیده لیزر آغاز شد انقلاب توانست با بسترسازی مناسب به نتایج بزرگی در این زمینه برسد.
 
رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان خاطر نشان کرد: سرعت پیمودن این راه عجیب است اما در کنار آن نباید محدودیت‌ها را فراموش کنیم و من از رسانه‌ها، دانش آموزان، دانشجویان می‌خواهم تا برای آشنایی با این فنون و دستاوردها به این نمایشگاه بیایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، انرژی ، اتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار