عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در مورد کاهش قیمت نفت عربستان و کویت علی رغم تحمل ضرر و زیان‌های شدید وارد میدان شدند و این اقدام نیز از جنس عملکرد غرب مبنی بر عدم وجود منطق و تفاهم برسرمیز مذاکرات است.

"رضا روستاآزاد"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادامه روند تحریم‌ها از طرف غرب اظهار داشت: اینکه گروه ۱+۵ از یک طرف پای میز مذاکرات باکشورمان می‌نشیند و از طرف دیگر تحریم‌ها علیه کشورمان تمدید می‌شود، بیانگر اینست که در روند مذاکرات صداقت در طرف مقابل وجود ندارد و مذاکرات صرفا برپایه سیاست پیش می‌رود.  
 
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: تصور غرب بر این است که با توجه به تحریم‌ها کشورمان دچار مشکل شود و هرچه فشار افزایش یابد غرب بیشتر به اهداف خود دست می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به مسئله کاهش قیمت نفت در عرصه بین‌المللی اظهار داشت: در مورد این مسئله خود عربستان و کویت علی رغم تحمل ضرر و زیان‌های شدید وارد میدان شدند و این اقدام نیز از جنس عملکرد غرب مبنی بر عدم وجود منطق و تفاهم برسرمیز مذاکرات است.

روستا آزاد بااشاره به تقاضای مردم بحرین ادامه داد: این مردم فقط تقاضای آزادی و حق رای دارند، اما به دلیل عدم برخورداری از قدرت، گوش شنوایی برای حرفهای آن‌ها پیدا نمی‌شود.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در روند مذاکرات نیز وضعیت به همین ترتیب است، اگر کشور ما در عین بهره‌مندی از منطق صحیح از اقتدار و قدرت بی‌بهره باشد، نتیجه مناسب محقق نخواهد شد.

انتهای پیام//
برچسب ها: مذاکرات ، ایران ، صداقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار