قهرمان روپایی جهان گفت: فدارسیون ورزش‌های همگانی تنها سازمانی است که از این ورزش حمایت می‌کند.

مهدی حب درویش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: از این رشته فقط فدراسیون ورزش همگانی حمایت می‌کند و مسئولان ایرانی به این ورزش توجه چندانی نشان نمی‌دهند در صورتی که متأسفانه مسئولان خارج از کشور بیشتر به آن اهمیت می‌دادند و در تمام کشورهای جهان این ورزش فعال است.

وی در ادامه افزود: من تنها ایرانی هستم که حرکات روپایی و نمایشی را انجام می‌دهم و نماینده گینس را از انگلیس شخصا به دبی بردم که رکورد مرا ثبت کند. زمان که برای ثبت رکورد تصمیم گرفتم به خارج از کشور سفر کنم دولت فقط مبلغ 50 میلیون تومان مرا کمک مالی کرد و تمام هزینه‌هایم را به طور شخصی تأمین کردم.

قهرمان روپایی جهان اذعان کرد: در حال حاضر مسئولیت کمیته روپایی ایران را به عهده گرفتم و تمام مخارج این ورزش را خودم تقبل کردم این ورزش سن و سال نمی‌شناسد و همه گروه‌های سنی از کودک خردسال تا فرد مسن می‌توانند در این ورزش فعالیت کنند و از تمام گروه‌های سنی شاگرد تربیت می‌کنم فقط نیاز به تمرین دارد و ورزش بسیار جذابی است. حتی برای ورزش روپایی در حال تشکیل تیم ملی هستیم که قرار است در اسفند ماه مسابقات کشوری برگزار شود و بهترین‌ها را برای مسابقات جهانی انتخاب و اعزام می‌کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در تمام شهرستان‌ها در حال گسترش این ورزش هستیم و نمایندگی داریم و افراد مستعد را پرورش می‌دهیم ما حتی می‌توانیم در فوتبال کمک کنیم به دلیل اینک این ورزش را می‌توانیم در فوتبال هم استفاده کنیم و باعث رشد فوتبال شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم دارم این ورزش را ادامه دهم و در پست مربیگری نیروی متخصص را تربیت کنم چون ورزش بسیار جذابی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار