آنچه در مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال هنرمندان گذشت؛

کتونی‌های 70 هزار تومانی برای تیم ملی هنرمندان/ محسن تنابنده درمراسم بدرقه هنرمندان فوتبالیست

حسین یاریار گفت: در این 12 سال با هیچ کس عقد اخوت نبستیم و امیدوارم دست ما بر هیچ مسئولی دراز نشود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری مرکز همایش‌های شهید قندی، مراسم تجلیل از تیم فوتبال هنرمندان به مناسبت سالگرد 13 سالگی این تیم و راهیابی آن به بازی‌های جام جهانی مسکو در جمع گروهی از هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان تیم فوتبال پیکان روز گذشته برگزار شد.

بنابراین گزارش؛ در نیمه‌های این مراسم مژده لواسانی اجرای این برنامه را تا انتها برعهده گرفت و گفت: ضمن تبریک روز پدر با تاخیر، در جشن بدرقه هنرمندان فوتبالیست به سوی جام جهانی هنرمندان هم تیم ملی کشور و هم تیم ملی هنرمندان را حمایت می‌کنیم و دعای خیر ما و دست حمایت همه مردم پشت و پناه اهالی هنر است. در این مراسم مهدی حب درویش رکورد دار روپایی ایران به همراه گروه خود به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

از جمع هنرمندان فوتبالیست محسن تنابنده، مهدی امینی‌خواه، عارف لرستانی، کوروش شکوفنده، فرشید سرباز وطن، فرشاد فهیم، روح‌الله کمانی، مهدی گلستانیان، حسام یاریار، محمدرضا عیوضی، اصغر همت حضور داشتند. همچنین، چهره‌های ورزشی همچون طیب حاج رضایی و مسئولین تیم فوتبال پیکان در این جمع حضور داشتند.

در انتهای مراسم فرشاد فهیم گوینده تلویزیون گفت: لازم است در این مجال بگویم که برای حمایت از ما و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در جام جهانی هنرمندان هیچ کس کوچکترین حمایتی از ما نکرد و حسین یاریار به تنهایی بار مسئولیت را به دوش داشت.

وی افزود: تنها لطفی که فدراسیون فوتبال به ما کرد، اهدا کردن کتونی‌هایی به تیم هنرمندان بود که تنها 20 دلار یعنی 70 هزار تومان قیمت داشت.

فهیم در ادامه گفت: ما می‌رویم و قهرمانی بازمی‌گردیم.

حسین یاریار نیز با زانو زدن و بوسیدن زمین به عنوان بوسیدن پای هنرمندان فوتبالیست عنوان کرد: کسانی مثل مهدی امینی‌خواه و عارف لرستانی بدون دریافت هیچ گونه وجهی 12 سال ایستادند و مقاومت کردند تا ما به جام جهانی هنرمندان برسیم.

وی افزود: ما در 12 سال گذشته به هیچ جریانی دل و با هیچ مسئولی عقد اخوت نبستیم و هر کار کردیم از طرف خودمان بود.

یاریار ضمن تقدیر و تشکر از تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: ما 457 بازی خیریه در سراسر ایران تدارک دادیم و تنها خواسته‌ام از شما این است که دعا کنید دست ما جلوی هیچ مسئولی دراز نشود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار