سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور رئیس صدا و سیما در جلسه این كمیسیون گفت تمام تلاش خود را در افزایش بودجه سازمان صداوسیما به كار می گیریم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ حجت‌الاسلام سید علی طاهری، در توضیح جلسه دیروز كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این كمیسیون فرهنگی میزبان آقای سرافراز رییس سازمان صدا و سیما و همكارانشان برای بیان برنامه‌های این سازمان بود كه در خلال این جلسه مشكلات بودجه‌ای سازمان صدا و سیما نیز مطرح شد.

وی افزود: آقای سرافراز نگرانی‌های سازمان صدا و سیما در مورد بودجه این سازمان را به اعضای این كمیسیون ارائه كرد، بودجه صداوسیما رشد 6 درصدی داشته است كه اگر طبق پیش بینی دولت فرض كنیم كه تورم سال آینده 14 درصد خواهد بود طبیعتا رشد 6 درصدی بودجه صداوسیما این سازمان را با مشكل مواجه می‌كند.

 سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه بودجه سازمان صداوسیما را ملزم كرده كه بیش از 50 درصد درآمدش از درآمدهای غیردولتی یعنی آگهی‌های بازرگانی كسر شود كه طبق گفته آقای سرافراز این كار مشكل است، به همین علت رئیس رسانه ملی  نسبت به بودجه سال آینده این سازمان ابراز نگرانی كرد.

طاهری گفت:‌ با وجودی كه كمیسیون فرهنگی امكان محدودی برای تغییر در بودجه سازمان‌های مربوط به این كمیسیون همچون صداوسیما دارد ولی تمام تلاش‌مان را می‌كنیم كه این بودجه افزایش یابد چون رسانه ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار