مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور گفت: مهلت ثبت نام مسابقات قرآن وحدیث حوزه 20 بهمن ماه آغاز و زمان برگزاری مرحله اولیه اسفند ماه و مرحله نهایی آن در اردیبهشت 94 برگزار می شود.

حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در  گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن حوزه اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه، در رشته های حفظ قرآن و حدیث، قرائت تحقیق و ترتیل، تفسیر، معارف حدیث، معارف ادعیه و زیارات، دعاخوانی، اذان و فرازخوانی قرآن در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام  این دوره از مسابقات، تصریح کرد : علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند  تا 20 بهمن ماه برای ثبت نام از طریق سایت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، بخش دفتر قرآن و عترت به نشانی www.tahzib-howzeh.com  اقدام و در شهرستان ها  از طریق معاونت تهذیب مدیریت های استانی  نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیر دفتر قرآن و عترت  معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را 17 تا 19 اردیبهشت سال آینده اعلام کرده و افزود: مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات متعاقباً اعلام می شود.

حجت الاسلام  مقنی نصرآبادی در پایان گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات پنجشنبه هفتم اسفندماه سال جاری به صورت سراسری و همزمان در مراکز استانها برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار