فعالان سیاسی و ملت بحرین به صورتی فراگیر در صفحات ارتباط جمعی به خاطر همبستگی و مواضع جانبدارانه سید حسن نصرالله در قبال ملت بحرین در سایه سکوت بین المللی در خصوص اقدامات سرکوبگرانه روزافزون مقامات بحرینی علیه ملت این کشور تشکر کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "العالم"؛ فعالان سیاسی و ملت بحرین به صورتی فراگیر در صفحات ارتباط جمعی توئیتر و فیسبوک خود به خاطر همبستگی و مواضع جانبدارانه سید حسن نصرالله در قبال ملت بحرین در سایه سکوت بین المللی در خصوص اقدامات سرکوبگرانه روزافزون مقامات بحرینی علیه ملت این کشور تشکر کردند.

این موج گسترده از سپاس‌ها که با اقبال گسترده‌ای روبه‌رو بوده همچنان ادامه دارد و تیتر اصلی بسیاری از خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

گفتنی است سید حسن نصر الله بخش زیادی از سخنان خود به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) را به مسئله مردم بحرین و محکومیت اقدامات ظالمانه و سرکوبگرانه مقامات بحرینی علیه ملت بحرین اختصاص داده بود با اشاره به بازداشت دبیر کل جمعیت الوفاق در این کشور تاکید کرده بود که مقامات بحرینی به بن‌بست رسیده‌اند.

شایان ذکر است این موج گسترده از سپاس‌ها از نصرالله به دنبال اظهارات وزیرخارجه بحرین که طی آن دلسوزی سید حسن نصرالله برای ملت انقلابی بحرین را محکوم کرده بود صورت گرفته است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار