قهرمان پرورش اندام کشورمان گفت: فدراسیون پرورش اندام به این رشته ورزشی توجه زیادی نمی‌کند.

مهدی عیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اگر مسئولان ورزش به رشته پرورش اندام بها و اهمیت بدهند بازیکنان این رشته می‌توانند پیشرفت زیادی بدست آورند و ایران از نظر قدرت بدنی در میان تمام کشورها حرف اول را می‌زند.

وی همچنین تصریح کرد: در سایر ورزش‌ها تمام افرادی که عضو تیم ملی هستند و همچنین به تیم ملی دعوت می‌شوند حقوق دارند ولی ما از این امتیاز نیز محروم هستیم اگر هم بخواهیم کارت حرفه‌ای بگیریم باید در مسابقات جهانی بعدی که در هند برگزار می‌شود شرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر هر روز درحال تمرین کردن هستیم بخصوص 2 هفته است که مشغول تمرین‌های هوازی و پرورش اندام هستیم در مسابقات جهانی از کشورهای مصر-بحرین- برزیل- کویت- آمریکای لاتین به کشور میزبان اعزام می‌شوند و مصر بعد از ایران دراین رشته بهترین و قویترین بازیکنان را دارد.

قهرمان پرورش اندام بیان کرد: وقتی ما به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم فدراسیون فقط هزینه رفت و برگشت و هتل بازیکنان را تقبل می‌کند با توجه به اینکه یکی از شرایط ورود به مسابقات جهانی داشتن رژیم غذایی خاص و مصرف مکمل است بازیکنان باید خود این هزینه‌ها را به طور شخصی تامین کنند و از نظر مالی حمایت نمی‌شوند.

مهدی عیاری همچنین افزود: بازیکنان در هر رده سنی با توجه به شرایط جسمی و قدرت بدن می‌توانند در این رشته فعالیت خود را ادامه دهند و ما بازیکن 45 ساله نیز داریم.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه کشورمان از نظر شرایط جسمی در میان سایر کشورها حرف اول را می‌زند فدراسیون باید به این رشته اهمیت بیشتری دهد چون ما 7 سال متوالی در مسابقات جهانی و آسیایی توانستیم مدال‌های رنگارنگ بدست آوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون از ما حمایت و توجه به عمل نیاورد با وجودی به علاقه ای که به درخشش ایران در مسابقات بین‌المللی داریم مجبوریم از این رشته ورزشی کناره گیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار