خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مطالبه حق رشد بازیکن در فوتبال ایران عرف نبوده است/اقدام ذوبی‌ها غیر حرفه‌ای بود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص بیانیه باشگاه ذوب آهن گفت: بحث مطالبه حق رشد بازیکن در یک باشگاه در فوتبال ایران عرف نبوده است.

مهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال باشگاه ذوب آهن مستنداتی برای حق رشد صادقیان دارد و مطالبه‌اش به حق است و ما باید آن را بپردازیم.

خواجه‌وند در ادامه عنوان کرد: مسئولان نسبت به پرداخت حق رشد صادقیان تصمیم گرفتند و به طور حتم پرداخت این مطالبه نسبتب به مسائل دیگر باشگاه ارجعیت دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همچنین باشگاه ذوب آهن در بیانیه‌اش علاوه بر بیان موضوع حق رشد صادقیان مسائل دیگری در مورد باشگاه پرسپولیس و بازیکن ما مطرح کرده است که اقدام حرفه‌ای نبود.

خواجه‌وند در ادامه بیان کرد: مطالبه حق رشد صادقیان به جا است اما اینکه ذوبی‌ها در مورد باشگاه پرسپولیس اظهار نظر کردند، این نگاهشان حرفه‌ای نبود.

وی عنوان کرد: بهتر است ذوبی‌ها درباره حاشیه با عدم حاشیه باشگاه خودشان صحبت کنند. اما به هرحال پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه خاص خود را دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان خارجی تصریح کرد: کارهای مقدماتی برای حضور یک بازیکن برزیلی در ایران فراهم شده است و این 2 بازیکن به زودی وارد ایران می‌شوند.

وی درباره انتشار آگهی مزایده سرخابی‌ها در اواخر بهمنی‌ ماه گفت: سازمان خصوصی سازی زحمات زیادی کشیده است و مقدمات خصوصی سازی سرخابی‌ها را انجام داده است. امیدوارم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی به خیر بگذرد.

خواجه‌وند در پایان خاطر نشان کرد: قوانین آئین نامه انظباطی را به روز کردیم و قرار است به زودی آن را اجرا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار