تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم در راس الخیمه شهر دبی پیگیری شد همچنین تمرینات درخشان سخت و نفس‌گیر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرینات تیم پرسپولیس در شهر رأس الخیمه با جدیت دنبال می‌شود این تمرینات به صورتی است که صدای بازیکنان هم درآمده است چرا که فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

گفتنی است، محسن بنگر و کفشگری دیشب وارد دبی نشدند و با یک خودروی سواری به شهر راس الخیمه محل اردو رفتند و به دیگر سرخپوشان پیوستند.

گفتنی است، امکانات خوبی از جمله زمین تمرین و هتل برای تیم پرسپولیس در راس الخیمه فراهم است.

بازیکنان به شوخی از خوردبین پول توجیبی می‌خواستند همچنین طبق برنامه قرار است اواخر هفته آینده به حساب بازیکنان مبلغی واریز شود.

اولین بازی تدارکاتی سرخپوشان در راس الخیمه فردا برگزار می‌شود و به احتمال زیاد تیم  بنیادکار ازبکستان اولین حریف تدارکاتی پرسپولیس است همچنین علیپور و برزای ملی پوشان امید تیم پرسپولیس هم نمی‌توانند به اردوی پرسپولیس در امارات ملحق شوند چرا که باید عازم اردوی تیم ملی امید در ترکیه شوند.

همچنین درخشان از باشگاه خواسته که به دنبال چند بازی تدارکاتی در ایران باشند که بعد از بازگشت از دبی انجام دهند.

*مدافع ازبکی در یک قدمی پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس برای مراسم دیشب توپ طلا با یکدیگر کری داشتند در نهایت طرفداران رونالدو پیروز شدند چرا که توپ طلا نصیب این بازیکن پرتغالی شد.

همچنین داغ ترین بحث در اردوی پرسپولیس مربوط به تیم ملی است بازیکنان پرسپولیس با اماراتی‌ها به خاطر بازی تیم ملی مقابل امارات کری داشتند هواداران هم آرزوی برد تیم ملی برابر قطر را می‌کردند.

گفتنی است، شانس جذب مدافع ازبک نسبت به دیگر بازیکنان خارجی برای پیوستن به پرسپولیس بیشتر است درخشان بعد از دیدن فیلم‌های این بازیکن، وی را تایید کرده اما گفته این بازیکن ازبکی دو، سه بار با تیم تمرین کند و بعد باشگاه پرسپولیس جذبش کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار