نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آنچه امروز ما را در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار مقاوم می‌کند، وحدت و انسجام است و تحمل یکدیگر در داخل خانواده ایران را می‌طلبد به گونه‌ای نباشد که اگر سخنی به مذاق ما خوش نیامد وامصیبتا برآوریم که اسلام و کشور از دستمان رفت و این عدم تحمل تا به آنجا پیش رود که به عدم رعایت قانون بینجامد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رمضانعلی سبحانی‌فر، نماینده مردم سبزوار در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (23 دی ماه) در نطق میان دستور خود گفت: به استکبار جهانی هشدار می‌دهیم که بدانند ملت ایران همچون رهبران قیام سربداران خون حسینی در رگ‌های آن‌ها می‌جوشد و ذره‌ای از خواسته‌های به حق خود کوتاه نخواهند آمد و لذا آنها به برنامه‌های شیطنت آمیز، جنگ و تحریم و حمایت از تروریست‌ها و خواسته‌های نامشروع خود نخواهند رسید.
 
وی ادامه داد: پدیده ترور نزد همه ما محکوم است اما سوال این جاست که چرا در مقابل چند صد هزار قربانی‌هایی که در سوریه و عراق می‌افتد، غرب سکوت کرده ولی در مقابل چند نفر کشته در فرانسه، که ما نیز آن را محکوم می‌کنیم، فریاد برآورد، اما بدانید ترور در همه جا و همه ملت‌ها منفور و محکوم است.
 
این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: آنچه امروز ما را در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار مقاوم می‌کند، وحدت و انسجام است و تحمل یکدیگر در داخل خانواده ایران را می‌طلبد، به گونه‌ای نباشد که اگر سخنی به مذاق ما خوش نیامد وامصیبتا برآوریم که اسلام و کشور از دستمان رفت و این عدم تحمل تا به آنجا پیش رود که به عدم رعایت قانون بینجامد.
 
وی اضافه کرد: توصیه بنده به همکاران خود و مسئولان کشور این است که امروز آن چه که مردم می‌خواهند معیشت و اقتصاد است، اگر چه از ظرفیت دولت به خاطر کاهش چشمگیر تورم و اجرای طرح سلامت تقدیر و تشکر داریم اما انتظار می‌رود که با عنایت به منویات مقام معظم رهبری به اقتصاد و اقتصاد مقاومتی، با افزایش منابع داخلی بانک برای پرداخت تسهیلات کم‌بهره و عنایت ویژه به صنعت، تولید و کشاورزی موجب رونق بخشی اقتصاد بازار سرمایه شود تا از مرحله رکورد خارج شویم.
 
سبحانی‌فر افزود: امیدواریم با توجه به اجرا شدن دو مصوبه لایحه خروج از رکورد و تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که مبتنی بر فرصت‌ها و توانمندی‌های داخلی است و با کاهش بیش از 50 درصد قیمت نفت‌ پایه‌گذار بودجه بدون نفت در کشور باشیم. جا دارد که از ارائه به موقع بودجه توسط دولت تشکر داشته باشم.
 
عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس اظهار داشت: آن چه مردم از تصویب بودجه توسط مجلس شورای اسلامی انتظار دارند، توجه به اقتصاد، بیکاری،‌ معیشت، وضعیت اقشار ضعیف جامعه، کارگران، کارکنان و تأمین اعتبارات لازم با هماهنگی دولت در طرح اجرای رتبه‌بندی معلمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار