معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 گفت: در سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال شکوفا منطقه 18 مطالبات حقوق بشر و جنگ نرم بررسی می‌شود.

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال شکوفا در منطقه 18 اظهار کرد: همزمان با برگزاری سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال شکوفا در مناطق 22 گانه شهر تهران مطالبات حقوق بشر  و جنگ نرم در برنامه‌های جشنواره رسانه‌های دیجیتال شکوفا بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال شکوفا در منطقه 18 مستقر است، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 به عنوان مجری طرح این جشنواره مطالبات حقوق بشر و جنگ نرم را با ارائه موضوع‌های محوری به منظور ارتقای فرهنگ رسانه و مشارکت عمومی برای تولید محتوا ، تعامل و ارتباط با فعالان مردمی حوزه رسانه‌های دیجیتال با تشکیل هسته‌های فکری در فضای مجازی بررسی خواهد کرد.

شایق تصریح کرد: استکبار جهان در سال‌های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام ، از جنگ نرم به عنوان ضربه‌ای دیگر استفاده کرده و با لشکر سایبری در حال ورود به مرزهای فرهنگی ما است و هدف اصلی آنان از هم پاشیدن خانواده‌ها است.

وی در پایان گفت: هفت کانون با عناوین وبلاگ نویسی، رسانه‌های دیجیتال ، بازی‌های رایانه‌ای ،طراحی و گرافیک و... راه اندازی شده است.

مهمترین خروجی جشنواره رسانه‌های دیجیتال شکوفا تعامل نخبگان رسانهای و کانون‌های تولید محتوای فضای مجازی با بدنه جامعه و مردم است با برنامه‌ریزی طولانی مدت آثار مثبتی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: رسانه ، جشنواره ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار