رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در طول 10 سال گذشته از نظارت و شفافیت مالی بالایی برخوردار بوده به طوری که این موضوع در طول سالهای قبل از آن با مشکلات جدی توام بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی چمران رئیس اسلامی شورای شهر تهران در پاسخ به اظهارات سالاری در خصوص تاخیر در ارائه گزارشهای مالی شورا با بیان اینکه مطالعه عملکرد شورا از دوره‌های گذشته به خوبی بیانگر افزایش نظارت و شفافیت مالی شورا است، اظهار کرد: این درحالی است که مطابق اظهارات حسابرسان عملکرد سالهای 82 ، 83 و 84 به گونه‌ای بود که حسابرسان آن را غیر قابل بررسی می‌دانستند.

وی با تاکید بر افزایش میزان نظارت ها در طول 10 سال گذشته بر فعالیت شورای شهر تهران، افزود: این امر بیانگر آن نیست که شورا از هیچ مشکلی برخوردار نیست چرا که کمبودها همواره فراوان است و باید اصلاحات صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاخیرات صورت پذیرفته در ارائه گزارش حسابرسان را تنها به دلیل بررسی های دوباره و ارجاع آن به شهرداری و سازمان‌های مربوطه عنوان کرد و گفت: این تاخیرات تنها به جهت تکمیل کردن گزارشات بوده است.

چمران با بیان اینکه تنها حسابرسی مطرح نیست بلکه صحت عمل از اولویت مهم در این راستا برخوردار است، تصریح کرد: ادعا نداریم که تمامی گزارشها بی‌نقص بوده اما باید گفت تمامی این تاخیرها به جهت ارائه گزارش کامل به شورا صورت می‌پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه چشمان دیده‌بانان و ناظران باید قوی‌تر باشد، افزود: در عین حال نظارت الکترونیکی تمامی پروانه‌ها امکان هر گونه تخلفی را به صفر خواهد رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عملکرد نامناسب نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: علی رغم دستور تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین سازمان نظام مهندسی امکانات محاسباتی و امنیتی این پاساژ را مناسب عنوان کرده و این درحالی است که این ساختمان حتی از یک برگه محاسباتی برخوردار نبوده است.

چمران با اشاره به امضای سازمان نظام مهندسی جهت عدم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین افزود: باید از برخی از مناسب استفاده بجایی شود و تنها از جایگاه ظاهری برخوردار نباشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تخریب ، امضا ، مهندسی ، محاسبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار