نادر قاضی‌پور با انتقاد از در دستور کار قرار نگرفتن سوال از وزیر آموزش و پرورش، هیئت‌رئیسه مجلس را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، «نادر قاضی‌پور» نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز 23 دی ماه طی تذکری به آیین نامه داخلی مجلس در رابطه با در دستور کار قرار نگرفتن سوال وی از وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نوبت سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در مورد معلمان پیش‌دبستانی بود و حال آنکه دو سال از تصویب این قانون می‌گذرد اما شاهد آن هستیم که این قانون اجرایی نشده است.  
 
وی تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش در زمان رای اعتماد خود قول داده بود که قانون را اجرایی کند.
 
قاضی‌پور تصریح کرد: سوال از وزیر آموزش و پرورش باید در جلسه علنی امروز پرسیده شود.
 
این نماینده مردم ارومیه در ادامه بیان داشت: نمی‌دانیم چرا هربار که قرار است از وزیر آموزش و پرورش سوال پرسیده شود، وی مهمانی‌های بزرگی می‌دهد! چرا که در خصوص مهمانی دیشب باید از وزیر سوال پرسیده شود.
 
قاضی‌پور در ادامه خطاب به لاریجانی بیان داشت: شما ترتیبی دهید که سوال از وزیر آموزش و پرورش درصحن علنی امروز به قوت خود باقی بماند تا بتوانیم امور مردم را پیگیری کنیم.  
 
لاریجانی در واکنش به اظهارات قاضی‌پور گفت: حتما سوال شما از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار قرار می‌دهیم.  
 
وی در ادامه افزود: برای پیگیری سوالات در هفته آینده یکی دو روز را به سوالات نمایندگان از وزرا اختصاص می‌دهیم تا نمایندگان بتوانند سوالات خود را از وزرا پرسیده باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار