ادامه اقدامات شنیع/

تصویر موهن پیامبر(ص) روی جلد شماره جدید "شارلی ابدو" منتشر می‌شود

نشریه فکاهی "شارلی ابدو" در ادامه اقدامات موهن خود تصویر پیامبر(ص) را روی جلد شماره جدید خود منتشر می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رادیو فرانسه، به گزارش رسانه های فرانسوی روی جلد تازه ترین شماره نشریه شارلی ابدو نقشی از پیامبر اسلام چاپ خواهد شد.

ریچارد مالکا وکیل این مجله مدعی شد مهم است نشان داده شود که کارمندان این نشریه "امتیازی به افراطی ها نمی‌دهند."

این شماره ویژه در سه میلیون نسخه تکثیر شده است. شماره‌های پیشین این نشریه فقط در 60 هزار نسخه تکثیر می‌شد.

چهارشنبه گذشته دو مرد مسلح به دفتر این نشریه حمله کردند و ۱۲ نفر از جمله بعضی کاریکاتوریست ها و اعضای هیات تحریریه آن را به قتل رساند.

این مجله در سال ۲۰۱۱ هم پس از انتشار کاریکاتورهای پیامبر(ص) با بمب آتش زا هدف حمله قرار گرفته بود.


در حالیکه اصل چنین اقدامی توهین‌کننده محسوب می‌شود، "اریک پورتالت" مدیر مالی شارلی ابدو مدعی شد: "نسخه جدید فقط توسط کارمندان شارلی ابدو خلق می‌شود چرا که پیشنهاد کاریکاتور از سوی سایر هنرمندان رد شده است!"

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۳ ۲۹ دی ۱۳۹۳
محمد حجت حق بر زمین بود
محمد شمع جمع افرینش
United States of America
سیدمحمدمهدی
۰۰:۱۵ ۲۹ دی ۱۳۹۳
لعنت خدا بردولتمردان فرانسه به خصوص مدیر روزنامه شارلی وکاریکاتوریست احمق ودیوانه اش ولعنت تمام فرشتگان آسمان وتمام مسلمانان به اولاند آن مردک احمق که گوسفند چرانی هم برایش زیاد است چه برسد به ریاست جمهوری خدایا تورا قسم میدهیم به آبروی تمام مقربان درگاهت به آبروی چهارده معصوم چنان بلایی بر سر آنان بیاور که دیگر هیچ کس در سرتاسر دنیا اجازه یک چنین کارهای بی شرمانه و ابلهانه ای را به خود ندهدرا به خود ندهد
پیامبر عزیزمان عشق همه ما مسلمانان علی الاخصوص شیعیان ایران است ومن مطمئن هستم که تمام مسلمانان جهان حاضرند به خاط عزیز دلشان ،محبوب قلبهایشان حضرت محمد مصطفی(ص)جان خود را نیز نثار ایشان نمایند
Iran (Islamic Republic of)
عباس معظمی گودرزی
۲۱:۲۲ ۲۸ دی ۱۳۹۳
من عاشق محمد هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۸ دی ۱۳۹۳
من عاشق حضرت محمدم........
انشاالله که به حق خودحضرت محمدسزای کاراشوناببینن.....
United States of America
فرهاد
۱۷:۳۸ ۲۸ دی ۱۳۹۳
لا اله الا الله......محمد رسول الله و علیا ولی الله
من عاشق حضرت محمد (ص) هستم.
Netherlands
محسن
۱۵:۰۶ ۲۸ دی ۱۳۹۳
خدا لعنتشان كنه اين حرام زاده ها را.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احد
۱۴:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۳
باسلام
این جریان دقیقا مانند جریان 11 سپتامبر هست که برای غارت و حمله به کشورهای عراق و... به یک بهانه برای عوام فریبی و مردم فریبی و تبلیغات در دنیا نیاز دارند
بصورتیکه مردم فکر کنند اینان حامیان حقوق بشر و مبارزه با تروریست هستند که دارند جلوی تجاوز را میگیرند
در واقع با این ترفند با یک تیر چند نشان میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۷ دی ۱۳۹۳
خدا لعنت کند هر چه دشمن ائمه است. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۱۰:۲۹ ۲۷ دی ۱۳۹۳
خداوند دشمنان اسلام را از احمق ترینها افریده چونکه با این کارها همین طور که میبینیم اتحاد مسلمین بیشتر وبیشتر خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۶ دی ۱۳۹۳
عاشقتیم یارسول رحمت
Iran (Islamic Republic of)
رضا حسینی
۲۲:۲۴ ۲۶ دی ۱۳۹۳
محمدرسول الله اول شخص عالمه وخدا هم خیلی اون رو دوست داره.مطمئن باشند با این کاراشون هم تو این دنیا نتیجه بدش رو میبینن هم وقتی مردن.الله هم صلی علی محمد وال محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۶ دی ۱۳۹۳
خداوند ناظر بر اعمال بندگانش هست.بر محمد و آل محمد صلوات
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلي صالحيان
۰۹:۱۲ ۲۶ دی ۱۳۹۳
پدیده زشت اهانت به مقدسات امروز و دیروز تاریخ نیست بلکه از آغاز تاریخ جنگ مومنان و کافران همیشه بوده است.
پیغمبری که مکتب خود را بر پایه محبت و رحمت می داند و قرآن او را به عنوان تنها پیامبر رحمت این جهان و آن جهان دانسته است آیاسزاوار چنین ادعاهایی مبنی بر خشنوت است؟
اگر کسی اندک اطلاعی از تاریخ اسلام می داشت چنین اتهام هایی را به پیامبر(ص) نسبت نمی داد اما نتیجه این اتهامات، اتحاد مسلمانان است.
پیغمبر ما در قرآن به بیش از 250 صفت ارزشمند ملقب شده است.
اگر ميان ويژگى‏هايى كه انسان از آن بهره‏مند است و صفاتى را كه بدان آراسته مى‏باشد مقايسه نماييم از حيث وارستگى و فضيلت، صفتى را برتر از صفت مهربانى نمى‏يابيم. مهربانى در اسلام صفتى نيك و برجسته است و يكى از صفات خدايى است كه مسلمانان در عبادت و پرستش، رو به سوى او مى‏آورند چه اين‏كه او «رَحمن و رَحيم» است و «وَرَحْمَتِى وَسِعَتْ كُلَّ شَى‏ءٍ».
خداى سبحان، رسول اكرم(ص) را خاصّ اين صفت گرداند و در خطاب به مؤمنين فرموده است:
لَقَدْ جاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُوفٌ رَحِيمٌ؛(2)
پيامبرى از بين خودتان به سويتان آمد. وضع پريشانى و جهل شما بر او دشوار مى‏آيد به شما اهتمام دارد و به مؤمنان رئوف و مهربان است.
رأفت و مهربانى پيامبر خدا(ص) در دفع ضرر و زيان از مسلمانان و جلب منافع آنها تجسم يافته بود. اين آيه از قرآن، پيامبر(ص) را مورد مدح و ستايش قرار داده، هم‏چنان كه به اخلاق نكو و پسنديده و قلب مهربانى كه با گرفتارى و زيان و ضرر امتش نگران مى‏شد اشاره كرده است و نيز فرستاده‏اش را اين چنين توصيف فرموده است:
فَبِما رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَلَوْ كُنْتَ فَظّاً غَلِيظَ القَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ؛
خداوند با رحمت خويش تو را با مردم مهربان و خوشخو گرداند و اگر تندخو و سخت دل بودى، مردم از پيرامون تو پراكنده مى‏شدند.
خداى سبحان او را توصيف نمود، چون با مردم به مهربانى سخن مى‏گفت و اين ملايمت و مهربانى از عطايايى سرچشمه گرفته بود كه خداوند به وى عنايت كرده بود، و اگر او فردى درشتخو و سنگدل و نامهربان بود، مردم از او متنفّر گشته و از اطرافش پراكنده مى‏شدند. سراسر زندگى رسول اكرم(ص) رأفت و مهربانى بود، چه در رفتارش با مردم و چه در رهنمودهايى كه به امت خويش داشت. او كسى بود كه به امت خود سفارش مى‏فرمود: «به زمينيان مهربانى كنيد تا آن كس كه در آسمان است [خدا] به شما مهر بورزد»؛ «كسى كه با مردم مهربانى نكند، مشمول مهر و محبت الهى نخواهد بود»؛ «مهربانى از دل شقاوتمند سلب مى‏شود».
مهربانى صفتى است كه به روشنى در انسان‏ها پديدار نمى‏شود، مگر نسبت به كسانى كه از حيث قدرت و مكنت پايين‏تر از او باشند. شما رفتار رسول خدا(ص) را در مورد خدمتكاران وى ملاحظه كنيد؛ يكى از ياران حضرت مى‏گويد: «من هرگز نديدم رسول اكرم(ص) يكى از خدمتكاران خود را كتك بزند».
مسلم، از أنس روايت مى‏كند كه وى گفت: «ده سال خدمتگزارى رسول خدا(ص) را نمودم، آن حضرت هرگز به من اُف نگفت و كارى را كه انجام دادم نفرمود چرا انجام دادى و چيزى را كه انجام ندادم، نفرمود چرا انجام نداده‏اى».
از سفارشاتى كه آن حضرت نسبت به بردگان داشتند اين بود كه فرمود: «آنها برادران شما هستند كه زير دستتان قرار دارند. از آنچه مى‏خوريد بدانان نيز بخورانيد و از آنچه مى‏پوشيد آنها را نيز بپوشانيد، و كارى را كه در توان آنها نيست به آنان محوّل نكنيد، و اگر محوّل كرديد به آنها كمك كنيد».
مهربانى و عطوفت پيامبر(ص) تا آنجا گسترش داشت كه به حيوانات بى‏زبان هم رسيده بود. وى به حيوانات مهربانى مى‏كرد و سفارش مى‏فرمود كه با آنها مهربانى كنند. از جمله سخنان آن حضرت در اين باب اين است: «هر مسلمانى كه درختى بكارد و يا زراعتى كشت نمايد و پرنده، يا انسان ويا حيوانات از آن بهره‏مند شوند، صدقه به شمار مى‏آيد».
حضرت در اين سخن كسى را كه به حيوانى غذا بدهد ستوده و آن را عمل نيك دانسته است كه انسان به واسطه آن به پيشگاه خداوند تقرب مى‏جويد. رسول خدا(ص) درباره ثواب كسى كه به حيوان ترحم و مهربانى كند مى‏فرمايد: «مردى در راهى مى‏گذشت، تشنگى بر او چيره شد، چاه آبى ديد و از آن پايين رفت و آب نوشيد و بالا آمد. ناگهان سگى را ديد كه از شدت تشنگى زبانش بيرون آمده، مرد با خود گفت: تشنگى، قدرت و توان اين سگ را نيز به اندازه من سلب كرده است، از اين رو از چاه پايين رفت و كفش خود را پر از آب نمود و آن را به دهان گرفت و بالا آمد و سگ را سيراب ساخت. خداوند او را مورد ستايش قرار داد و گناهان او را بخشيد». و نيز پيامبر(ص) فرمود: «زنى در اثر زندانى كردن گربه‏اى كه به او خوراك و آب نداد و آن را رها نساخت تا از حشرات بيابان بخورد، مورد عذاب قرار گرفت».
البته اسلام، كشتن حيوان موذى مانند سگ هار را جايز مى‏داند، ولى در كشتن آن رعايت انصاف را شرط دانسته است و ذبح حيوان حلال گوشت را جايز و روا دانسته، ولى دستور داده در كشتن آن رعايت احسان شود. پيامبر(ص) مى‏فرمايد: «خداوند بر هر چيزى احسان را لازم شمرده، بنابراين اگر حيوانى را كشتيد، صحيح بكشيد و اگر گوسفندى را ذبح نموديد، به شايستگى ذبح كنيد. وسيله ذبح را تيزكنيد تا گوسفندى را كه ذبح مى‏كنيد به راحتى جان دهد».
Iran (Islamic Republic of)
حسین خوارزم
۰۱:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۳
انشالله به حق اقا رسول الله (ص) سردمداران فرانسه گرفتار بلا و مصیبتی بشن که روزی صد بار آرزوی مرگ خود را بکنن .... انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۳۰ ۲۳ دی ۱۳۹۳
عشق است محمد رسول الله
France
رحیم
۲۲:۴۲ ۲۳ دی ۱۳۹۳
کار این مجله با توهین به پیامبر رحمت و محبت خودش از هر تروری بدتره با کشته شدن چند نفر هیچ انسانی حکم نمی کنه که به عقائد چند میلیارد انسان و یک پیامبر الهی توهین بشه
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۳
بچه ها منم درکتون میکنم،منم خیلی ناراحتم اما تو رو جونه هر کی دوست دارین بیاین با کار و اعمالمون هر چی توطئه هستش خنثی کنیم و انقدر تو زمین دشمن بازی نکنیم .جامعه اسلامی ما عمار میخواد ابوذر میخواد
این عمار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۳
همین بهتر که اونا رو قتل عام کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد غلام
۲۱:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۳
لعنت به این احمقها.همشونو باید کشت.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصطفی
۲۱:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۳
هه هه مثل بچه ها که لج میکنن .....
پیامبر رحمت للعالمینه .این کارشون مثل دهن کچی یه بچه به پدرش میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد از قم
۱۹:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۳
مژده به تمامي شيعيان : مهدي در راه است..
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۹:۱۱ ۲۳ دی ۱۳۹۳
اسلام پیروز است ونام آقا رسول الله صلوات الله علیه تا ابد مانند نگینی خواهد درخشید
Netherlands
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۳
امیدوارم داعش باز هم اینها رو به درک واصل کنه ... خداوند ظالمین رو با ظالمین مشغول کنه
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۸:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۳
خدایا تاکی به این وحشی ها مهلت میدهی
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۱۱ ۲۳ دی ۱۳۹۳
واقعا اینا یا دیوانه اند یا مردم رو دیوانه فرض کردن ،پیامبر که به شما کاری نداشت، اگه جرات دارین واز تهدید نمی ترسید کاریکاتور گروه داعش رو منتشر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۳
داعش چیه بابا ؟! بگو رییس داعش ؟ چرا یکبار هلوکاست را کاریکاتور نمی کنند ؟! چرا خاخام های یهودی که اصل جوکند را کار ندارند؟ چرا ویتنام آمریکا جک نمیشه ؟! خیلی چیزها را دستور دارند کار نداشته باشند تا راه ارتزاقشون قطع نشه
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۶:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۳
سلام اي محمد
كه چشمه حياتي
تو ساحل اميدي
تو كشتي نجاتي

***
تو گوهري يگانه
ز رنج كردگاري
تو آخرين نشاني
ز راه رستگاري

***
لعنت الله علي قوم الظالمين
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث
۱۵:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۳
بایستی حواسمون خیلی جمع باشه ، ممکن است این برنامه ای از یک نقشه بزرگ باشه. آینده نزدیک همه چیز رو مشحص می کنه. هوشیاری هوشیاری
Iran (Islamic Republic of)
بچه شیعه
۱۵:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
كريم زايي
۱۴:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۳
لعنت خدا بر شما ... آتش جهنم منتظر شماست
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۲:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۳
نمي دانم چه اصراري دارند با توهين به يك دين ,,خود را كشور آزاد قمداد كنند چي را مي خواهند ثابت كنند اين كار و بازي با افكار يك قشرازمردم دنيا كه به اعتقادات خود احترام وپايبند هستندچه معني وچه بويي ميدهد چرا غرب اصرار دارد اين جريان را ادامه بدهد مشخص مي كند كه توطئه بزرگي در كار است و بايد منتظر حوادث وخيم ديگري شد كشورهاي اسلامي بايد جلوي اين توطئه ها را بگيرند غرب وصهيونيستها ميخواهند خاورميانه را به آتش و آشوب بكشند بدبخت كشورهايي كه مزدوري غرب را در منطقه ميكنند از اين توطئه بري نيستند ايران بايستي تا ميتواند خود را قوي وقوي تر كند تا بتواند از خودش به تنهايي دفاع كند هيچ كشوري به داد ما نميرسد گرگها در كمين هستند تا آسايش مسلمانان را بهم بزنند ادامه جنگ صليبي را احساس ميكنم نبايستي بگذاريم بما نزديك شوند به روسيه وچين واين كشورها هم اعتماد نبايد بكنيم همين كشورها در شوراي امنييت بضرر ما راي دادند ومارا فروختن بايد سر پا خودمان باشيم و حركات دشمن را دقيقا" رصد كنيم نكند يك لحظه بخواب بروم آنها ما را تيك پاره ميكنند خاورميانه آبستن حوادث خطرناك است مرزهاي ما در محاصره مزدوران غرب است تاسف براي تركيه وكشورهاي عربي كه به فرمان غرب وارد اين بازي شده اند و آينده سياهي در انتظار آنها است .آنها مزدوري غرب را ميكنند ما بندگی خداوند سبحان مبارك بر ما اين مصاف افكار شيطاني با افكار الهي مي باشد وطبق وعده خدا مومنين پيروز ميدان هستند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۳ دی ۱۳۹۳
مرگ بر چنین آزادی بیانی که به شخصی اهانت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۳ دی ۱۳۹۳
لعنت به این تروریستا ( عوامل شارلی ابدو) که عقاید و افکار آدمو ترور می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۳
آدم به سرش میزنه بگه حقشونه اون جوری قتل عام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۲۱ ۲۳ دی ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه ، این ها پست تریت حیوانات زمین اند
آخرین اخبار