اعضای تیم استقلال در حال آماده سازی برای نیم فصل جدید هستند و عنوان شده که این تیم بازیها را با حضور طالب‌لو در دروازه آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال از فروزان رضایت نداشتند و به همین دلیل در صدد این برآمدند که یک گلر دیگر را جذب کنند و این موضوع عاملی شد که داستان بحث طالب‌لو در این تیم عنوان شود اما این در حالی است که این دروازه بان با اوضاع خاص و در حالیکه رضایتنامه نداشت به استقلال آمد و با این تیم قرار داد امضا کرد.

گفتنی است؛ استقلال به دنبال یک تحول است و مربیان این تیم قصد دارند اوضاع را برای استقلال تغییر دهند زیرا این تیم در درون دروازه با مشکل روبروست و این در حالی است که قلعه نویی قصد دارد مشکلات و ایرادات تیم را برای نیم فصل دوم حل و فصل کند و در این رابطه بحث دروازه بان مطرح شد و استقلال اوضاع را برای بازگشت طالب‌لو مهیا کرد.

شایان ذکر است استقلالی‌ها قصد دارند در نیم فصل دوم گلهای کمتری را دریافت کنند و به همین منظور قصد دارند از طالب‌لو درون دروازه تیم استفاده کنند و این اتفاق قرار است در بازی اول تیم استقلال در لیگ رخ دهد.

گفته می شود فروزان زمانی که به تیم ملی دعوت شد با اوضاع خاصی روبرو شد و تصور داشت که در تیم ملی به میدان می رود اما این طور نشد و فروزان نیمکت نشین است و این مسئله به ضرر این بازیکن تمام شد و وی حضور درون دروازه استقلال را نیز از دست داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: طالب لو ، فروزان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار