دبیر امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان به مطهری نگاه ابزار ی دارند و از وی به عنوان ابزاری برای ایجاد چند دستگی میان اصولگرایان و به عنوان فرزند شهید علیه نظام و سیاست‌های کلان آن استفاده کنند.

"حمیدرضا ترقی" دبیر امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نطق دیروز "علی مطهری"  در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان به مطهری نگاه ابزاری دارند و از وی به عنوان ابزاری برای ایجاد چند دستگی میان اصولگرایان استفاده می‌کنند تا وسیله‌ای شود که از داخل اصولگرایان علیه خودشان عمل می‌کند، از سوی دیگر می‌خواهند از مطهری به عنوان فرزند شهید؛ علیه نظام و سیاست‌های کلان آن استفاده کنند.
 
وی در ادامه افزود: طبیعی است که در برابر صحبت‌هایی که وی می‌کند، اصلاح‌طلبان جملاتی را که به نفعشان هست بزرگ کرده و پررنگ نشان می‌دهند و مطالبی را که به ضررشان است کم‌رنگ می‌کنند تا کسی متوجه آن حرف‌ها نشود.
 
 دبیر امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:  اصلاح‌طلبان نگاهشان به آقای مطهری  ابزاری است، در نتیجه  وی باید موضعش را تغییر بدهد تا اینگونه از وی سو استفاده‌هایی علیه نظام نشود.


انتهای پیام /

برچسب ها: مطهری ، مجلس ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار