معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: 500 هزار تومانی كه از دارندگان خودروهای تاریخی دریافت شده مربوط به دو سال پیش و دولت قبل است.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران كار گروه صیانت از خودروهای تاریخی با ریاست سازمان میراث فرهنگی و دبیری كانون اتومبیل رانی و گردشكری چند سالی است تشكیل شده البته وزارت صنایع و معادن و پلیس راهبر  نیز از اعضای این كارگروه هستند. 

براساس نظر كارشناسی این كارگروه روز گذشته 50 خودروی تاریخی دارای شناسنامه شدند.

دو سال بیش كارگروه صیانت از خودروهای تاریخی سایت ثبت نامی را راه انداخت تا دارندگان اتومبیل های قدیمی در آن ثبت نام كنند و مبلغ 500 هزار تومان نیز از دارندگان خودروهای تاریخی دریافت كرد.

اكنون دارندگان خودروهای تاریخی كه مبلغ 500 هزار تومان را در سایت ثبت نامی واریز كردند، معترض هستند كه پول های‌شان چه شده و چرا تاکنون برای خودروهایشان اقدامی صورت نگرفته است؟

مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در خصوص مبلغ 500 هزار تومانی كه از دارندگان اتومبیل‌های تاریخی دریافت شده، عنوان كرد: این مبالغ دریافت شده مربوط به دو سال پیش و دولت قبل است.

وی ادامه داد: من از این مبلغ خبر ندارم و موضوع را  از كارگروه بررسی می‌كنم.

ابولقاسم ایرجی مدیر عامل كانون اتومبیل رانی و گردشكری در این خصوص گفت: مبلغی كه دریافت شده برای هزینه‌های كارشناسی است اما زیاد گرفتیم و ممكن است كه مقداری از آن را به ثبت نام كننده‌ها برگردانیم.

وی ادامه داد: این مبلغ برای ثبت نام كننده‌های جدید كم خواهد شد.

ایرجی خاطرنشان كرد: خودرهای تاریخی كه شناسنامه دار شده‌اند را از بین ثبت نام كننده‌ها انتخاب و بقیه دارندگان خودروهای تاریخی كه در سایت ثبت نام كرده‌اند نیز برای شناسنامه دار شدن خودرویشان در حال بررسی هستند.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار