سرپرست تیم فوتسال رسالت کرمان از اتفاقات حاشیه ای دیدار هفته دهم مقابل ایده آل یزد انتقاد کرد و از ارسال نامه به کمیته فوتسال خبر داد.

مجتبی حسینی سرپرست تیم فوتسال رسالت کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مورد اتفاقات دیدار هفته دهم مقابل بازرگانی ایده آل یزد گفت: تیم رسالت در هفته دهم به یزد سفر کرد و ما به دنبال کسب امتیاز در فضایی سالم بودیم . نیمه اول بازی هم در شرایط خوبی برگزار شد و دو تیم فوتسال بازی کردند. اما متاسفانه در نیمه دوم اتفاقاتی رخ داد که فراتر از حد تصور بود. در نیمه دوم از سوی تماشاگران یزدی تشویقی ندیدیم و فقط بازیکنان تیم ما مورد شدیدترین نوع فحاشی قرار گرفتند. اوضاع بسیار بد و ناپسند بود و توصیف آن در کلام نمی گنجد.
 
حسینی در پاسخ به ادعای مسئولان یزدی به فحاشی تماشاگران کرمانی گفت: در این دیدار ما ۴۰ تماشاگر را به همراه خود به یزد بردیم که اکثرا از همکاران ما در بانک رسالت بودند و اشخاص فرهنگی به حساب می آمدند. در ابتدای بازی آقای میرزایی سرپرست تیم یزد به ما گفت تماشاگران را در یک گوشه مستقر کنیم و ما نیز اطاعت کردیم تا مشکلی ایجاد نشود و هیچ گونه فحاشی ای از سوی ما انجام نشد. همچنین یکی از مسئولان باشگاه ایده آل بعد از بازی از ما عذرخواهی کرد و گفت: اینها تماشاگران ما نیستند و خودشان به بی ادبی آن تماشاگران اعتراف می کردند.
 
در دیدار رفت در کرمان یک بطری به داخل زمین پرتاب شد و همان عامل شد تا تیم یزد بازی را قطع کرده و به رختکن برود. ولی در این دیدار حتی ناظر فدراسیون هم موافق بود که بازی قطع بشود اما ما به احترام تیم میزبان بازی را تا انتها ادامه دادیم. این اتفاقات چهره ورزش را زشت می کند و بسیار ناامیدکننده بود.

 یکی از بازیکنان ما ماه گذشته مادرش را از دست داد ولی تماشاگران و دو لیدر تیم یزد دقیقا این بازیکن را هدف قرار داده و به مادر این بازیکن اهانت کردند.
 
ما این بازی را به احترام تیم یزد تا انتها ادامه دادیم اما فیلم این توهین ها و گزارش کتبی اتفاقات روز بازی را به آقای جابری در کمیته فوتسال ارسال میکنیم به این امید که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، رسالت ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار