سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: درباره حضور نداشتن ملی پوشان در لیگ برتر نگفتم که آنها بخاطر باخت مسابقه نمی دهند.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در واکنش به مصاحبه کادرفنی تیم ملی تکواندو مبنی بر اینکه او ملی پوشان را برای مبارزه نکردن ترسو خوانده است، عنوان کرد: من هرگز تکواندوکاران تیم ملی را ترسو نخواندم بلکه در پاسخ به سوالی که از من پرسیدند "بخاطر ترس از باخت ملی پوشان مبارزه نمی کنند" گفتم؛ شاید بازیکنان جوان تهدیدی برای ملی پوشان باشند به همین دلیل آنها در لیگ مسابقه نمی دهند و من اطلاع دقیقی ندارم.

وی افزود: در واقع کلمه ترسو از جانب من بیان نشده است؛ اما بعد از انتشار این صحبت ها برخی از بازیکنان ناراحت شده اند.

سرمربی تیم تکواندو بانک شهر درباره وضعیت این تیم در آستانه نیم فصل دوم لیگ برتر تکواندو گفت: همانطور که قبلا هم گفته ام شرایط مالی تیم خوب نیست و اگر وضعیت به همین روال پیش برود ممکن است که انصراف دهیم چون به هر حال تعهداتی نسبت به بازیکنان خود داریم.

او ادامه داد: در حال حاضر تکواندوکاران بانک شهر هیچ مبلغی دریافت نکرده اند و ما مجبور شدیم تا برخی از بازیکنان خود را به تیم های دیگر واگذار کنیم اما تمرینات تیم ادامه دارد.

کریمی درباره پرداخت های مسئولان تیم بانک شهر یادآور شد: تا آخر این هفته تکلیف تیم مشخص می شود و در صورتیکه بدهی ها پرداخت شود در لیگ برتر ادامه می دهیم. در نیم فصل هم توانایی خرید بازیکن بخصوص ملی پوشان آزاد را نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، بانک ، شهر ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار