فیروز کریمی از ملوان و امامی فر از پرسپولیس پاسخگوی اصحاب رسانه در نشست خبری بودند.

کریمی: امروز شانس با ما به خوبی همراهی کرد/امامی فر:بازیکنان هفته هاست پول نگرفته اند/باید قبول کنیم نسل فوتبال تغییر کرده استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فیروز کریمی از ملوان و امامی فر از پرسپولیس پاسخگوی اصحاب رسانه در نشست خبری بودند.

کریمی: امروز شانس با ما به خوبی همراهی کرد


 فیروز کریمی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت:  با توجه به گلی که زدیم ناچار به عقب‌نشینی شدیم و با دفاع در زمین خودی بازی را ادامه دادیم . ما ترجیح دادیم ریسک زیادی نکنیم.

وی  ادامه داد: احمد آهی، رافخایی، مهدی‌پور و چند بازیکن دیگر را در اختیار نداشتیم. بضاعت ما خیلی پایین‌ است.

کریمی در مورد داوری گفت: با گلر تیم صحبت کردم او گفت تصمیم ترکی درست بود.

وی در ادامه افزود:اگر نظر من باشد دوست دارم پنالتی را روی دروازه‌ آنها برای ما می‌گرفت ولی نظر من مهم نیست.

وی در مورد پنالتی پرسپولیس که مهار شد گفت:بالاخره یک نفر باید درون دروازه می ایستاد.ما تعویض هایمان را کرده بودیم.از نظر من مازیار زارع گزینه خوبی بود.شانس هم یاری کرد و سربلند شدیم.

علیرضا امامی‌فر: هدف ما در این بازی کسب پیروزی بود اما اتفاقات طوری رقم خورد که بازی را واگذار کردیم

مربی پرسپولیس  گفت: باشگاه مثل یک خانواده است پدر خانواده پرسپولیس در زندان است طاهری تمام تلاش خود را می‌کند اما خانواده از هم پاشیده است.

وی افزود:چیزی که از دست ما بر می‌آید تمرین کردن و بازگرداندن تیم به آرامش است در فوتبال یک هفته می‌بری و یک هفته می‌بازی باید بعد از باخت دوباره تلاش کرد.

امامی‌فر تصریح کرد: درخشان زمانی که به تیم آمد، فکر نمی‌کرد همچین مشکلی برای مدیرعامل تیم و باشگاه بیافتد او فکر می‌کرد اگر روند مثبت باشد بتواند به تیم کمک کند. اگر عبدی اینجا حاضر بود می‌توانست بهتر پاسخ بدهد اگر تیم در جذب بازیکن دچار مشکل بوده درخشان می‌تواند در این مورد پاسخ بدهد.

مربی پرسپولیس اظهار داشت:حق طبیعی مردم می‌دانستم که یک نفر بیاید اینجا پاسخگو باشد. اتفاقی که برای پرسپولیس افتاده برای امروز و دیروز نیست. باید ریشه‌ای برخورد کنیم. این مثل همان اتفاقی است  که برای تیم ملی افتاد.می‌توانستیم برنده باشیم ما فشار لازم را آوردیم و با 2 مهاجم حمله کردیم آنها فقط دفاع می‌کردند وقتی پنالتی را از دست می‌دهیم کاری نمی‌توان کرد.

امامی‌فر  افزود: بازیکنان ما 5-6 هفته است که پول نگرفتند. آیا سرمربی عوض شود پول می‌آورد .نسل عوض شده است بازیکنان نسل قبل را با این بازیکنان نمی‌توان مقایسه کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۳:۵۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
چقد ازش متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
23232
۲۲:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
پس آقای امامی فر با این حرفای شما باید گفت به دسته یک خوش آمدیم
Iran (Islamic Republic of)
serdar
۲۲:۳۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
آقای امامی فر خجالت بکشید با این بازی که میکنید با چه روی حرف پول را وسط میکشید.والا اون پول حرومتون میشه .
آخرین اخبار