سرمربی منچستر یونایتد مدعی شد در بازار نقل و انتقالات زمستانی فقط کیفیت بازیکنان برای آنان مهم است نه قیمت درخواستی.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، لوئیس فن خال در کوران خرید و فروش‌های زمستانی در ماه ژانویه گفت: فقط بازیکنانی را به اولدترافورد می‌آورم که پیشرفت آنان را به چشم دیده باشم و تشخیص دهم در سطح دیگر بازیکنان یونایتد قرار دارند.

لازم به ذکر است، یونایتد با چندین بازیکن در پست‌های مختلف میدان از جمله متس هوملز و ناتاینل کلاین وارد مذاکره شده و انتقال ویکتور والدس را به این تیم نهایی کرده است.

سرمربی هلندی اطمینان داد از صرف هر میزان پول که لازم باشد برای خریدهای جدید دریغ نخواهند کرد و اصولا شیاطین سرخ بدون توجه به قیمت بازیکن و فقط با مدنظر قرار دادن استعداد و کیفیت بازی او اقدام به امضا قرارداد می‌کنند.

فن خال در ادامه افزود: وقتی نتوانم کیفیت گزینه‌های مورد نظرم را افزایش دهم صبر می‌کنم، گاهی اوقات حتی باید یک سال صبر کرد ممکن است تصور کنید در بازار نقل و انتقالات بازیکن فوق‌العاده زیاد است اما من اینطور فکر نمی‌کنم خرید والدس نشان داد قصد ندارم برای بالا بردن کیفیت تیم یونایتد تا تابستان صبر کنم، هر زمان فرصت خرید بازیکنی قابل اطمینان داشته باشیم لحظه‌ای زمان را از دست نمی‌دهیم در خریدهای جدید، بازیکنان را با شاگردانم که هم اکنون در اختیار دارم مقایسه نمی‌کنم.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه افزود: حالا که من سرمربی این تیم هستم انتظار دارم گرایش یونایتد بیشتر تهاجمی باشد ما پیشرفت خواهیم کرد و شما شاهد آن خواهید بود.

*دخیا با والدس رقابت می‌کند

فن خال امیدوار است با انتقال قطعی ویکتور والدس به یونایتد، دیوید دخیا به سمت قبول پیشنهاد رئال مادرید سوق پیدا نکند و قرارداد خود با باشگاه را تمدید کند.

به گفته فن خال حضور هر 2 دروازه‌بانان می‌تواند رقابت حرفه‌ای میان آنان بوجود آورد و هر 2 از فرصت پیش آمده برای پیشرفت بیشتر در فوتبال بهره ببرند.

فن خال گفت: هیچکس دوست ندارد دروازه‌بان دوم تیم باشد ویکتور والدس برای تبدیل شدن به دروازه‌بان ثابت تیم انگیزه فراوانی دارد و می‌توان در آینده شاهد بازی‌های زیبایی از جانب دخیا و والدس باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار