نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جای تعجب است که بعضی‌ها شاید برای مطرح کردن خود یا رضایت بیگانگان هنوز از آنان حمایت می‌کنند، امروز با لطف و کرم الهی و تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران تنها کشور منطقه است که در امنیت کامل بسر می‌برد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سیدعلیرضا مرندی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ دیماه) در نطق میان دستور خود گفت: همگان شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب سالهاست با درایت منحصر بفرد تلاش می‌کنند که منطقه و کشور را از خطر تکفیری‌ها در امان نگهدارند، اما متاسفانه عده‌ای معاند و یا کج فهم به اشکال مختلف تلاش در نادیده گرفتن و خنثی کردن این تدابیر دارند.

وی ادامه داد: در حالیکه ملت و دولت سوریه در طول جنگ ۸ ساله در کنار ما ماندند و از ما حمایت کردند در حالیکه زنان لبنانی طلای خود را برای پشتیبانی از دفاع مقدس به فروش رساندند و مردانی از آنان در حمایت از جمهوری اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند، متاسفانه بعضی افراد نا‌آگاه، اغتشاشگر و مزدور در جریان فتنه ۸۸ علیه غزه و لبنان شعار دادند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اضافه کرد: یا برعلیه رئیس جمهور قانونی مورد حمایت مردم سوریه طومار امضاء کردند و عملا تکفیری‌ها را آزادیخواه خواندند و از آنان در مقابل رئیس جمهور سوریه حمایت کردند.

مرندی تصریح کرد: بازهم با لطف خداوند و نقش حکیمانه مقام معظم رهبری تلاش فتنه‌گران که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، به شکست انجامید، البته عده‌ای ناآگاه وارد صحنه شدند و آنگاه که متوجه عناد سران و دخالت خارجی‌ها شدند، به سرعت راه خود را جدا کردند.

وی ادامه داد: اما فتنه‌گران اصلی و اطرافان معدود آن‌ها نه تنها توبه نکردند و از اغتشاشگران و حمایت‌های خارجی و برنامه‌های ضد مذهبی امنیتی تبری نجستند، بلکه کینه توزی را علیه نظام و ملت ادامه دادند، حال باید با توجه به اینکه جناب آقای رئیس جمهور پیوسته و از جمله در نطق روز جمعه، بر تمکین از قانون تاکید داشتند و دارند، از آنجایی که فتنه گران قانون شکنی‌های مکرر داشتند، طبیعی است آنان قابل بخشش نیستند.

مرندی گفت: جای تعجب است که بعضی‌ها شاید برای مطرح کردن خود یا رضایت بیگانگان هنوز از آنان حمایت می‌کنند، امروز با لطف و کرم الهی و تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران تنها کشور منطقه است که نه تنها در امنیت کامل بسر می‌برد، بلکه برای تامین امنیت کشورهای همسایه و حمایت از مردم مبارز فلسطین نقش آفرین است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: مردم ایران از مبارزه با ظلم و استکبار دست برنداشته و علی رغم انواع زورگیری‌ها و حصر‌ها، مسیر رشد و تعالی را طی می‌کنند و بحمدلله این تلاش‌ها منجر به عزت آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم شده و در عین حال توفیقاتی نظیر حضور میلیونی مردم متدین کنار ۲۰ میلیون مردم مسلمان و غیر مسلمان عراقی در راهپیمایی وحدت بخش و غرور آفرین ایام اربعین حسینی فراهم می‌آورد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران با استفاده از هر فرصتی همچون حماسه ۹ دی و ۲۲ بهمن، هرسال ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند با وحدت، همدلی و اعتماد به نفس روزافزون استمرار بیعت خویش را با رهبری عظیم الشان انقلاب اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، مردم ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار