سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: این انتظار از "محسن رضایی" به عنوان شخصیتی تأثیرگذار هست که حضور پیدا کند، اما نسبت به چگونگی حضور وی وارد بحث نشده‌ایم و در حال حاضر درباره کلیت انتخابات بحث داریم.

 "ابوالقاسم رئوفیان" سخنگوی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا تشکل متبوعش در همایش‌های برگزارشده از سوی اصولگرایان حضور پر رنگی ندارد، اظهار داشت: به عقیده من گروه‌هایی هستند که هنوز حضور چشمگیری در همایش اصولگرایان نداشته‌اند. اما معتقد به وحدت هستم و تلاش در این راه را یک وظیفه می‌دانم.

رئوفیان با بیان اینکه امری طبیعی است که وحدت صددرصدی میان گروه‌ها صورت نگیرد، تصریح کرد: برای انتخابات برنامه‌‌های اثر بخش داریم که در آینده اعلام خواهد شد.
 
وی جبهه ایستادگی را از گروه‌های تاثیرگذار سیاسی عنوان کرد و بیان داشت: در حال تدوین برنامه‌های خود هستیم و طبق برنامه، مرحله به مرحله جلو خواهیم رفت اما قائل به اقدامات زودهنگام نیستیم.

رئوفیان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جبهه ایستادگی برای سرلیستی انتخابات مجلس دهم با "محسن رضایی" به توافق رسیده است، خاطر نشان کرد: اصلا وارد این موضوع نشده‌ایم اما قطعا این انتظار از "محسن رضایی" به عنوان شخصیتی تأثیرگذار هست که حضور پیدا کند، اما نسبت به چگونگی حضور وی وارد بحث نشده‌ایم و در حال حاضر درباره کلیت انتخابات بحث داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار