رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح خانه کشتی ایوب بنی نصرت در تبریز شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، خادم پس از دیدار صبح امروز با استاندار آذربایجان شرقی همراه با حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی، وظیفه خواه رئیس هیأت کشتی استان و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان تبریز، در مراسم افتتاح خانه کشتی ایوب بنی نصرت شرکت کرد.

خادم سپس با حضور در مجمع سالیانه هیأت کشتی آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه ویژه این استان در کشتی کشور خاطرنشان کرد: برنامه های مهمی در راستای رشد و اعتلای کشتی به عنوان ورزش ملی کشور داریم و امیداریم روند رو به رشد کشتی آذربایجان شرقی با توجه به تلاش های صورت گرفته ادامه داشته باشد.
رئیس فدراسیون کشتی قرار است در ادامه از چند سالن کشتی شهر تبریز نیز بازدید کند.
 
مجوز حضور دو داور ایرانی در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی
 
دو داور ایرانی می توانند در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران قضاوت کنند.اتحادیه جهانی کشتی با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی اعلام کرده است هر کشور می تواند با یک داور در رقابت های جام جهانی شرکت کند.
اتحادیه جهانی کشتی در ادامه نامه خود آورده است با توجه به میزبانی ایران، به شما اجازه می دهیم برای هر تشک با یک داور در مسابقات شرکت کنید.
با توجه به برگزاری جام جهانی بر روی دو تشک، ایران مجوز شرکت دو داور را در این رقابت ها دارد.
 
اعلام آمادگی تیم های بیمه رازی در لیگ جایزه بزرگ باشگاه های کشور
 
تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی برای فصل جدید رقابت های لیگ جایزه بزرگ باشگاه های کشور اعلام آمادگی کردند.فصل جدید لیگ جایزه بزرگ باشگاه های کشور از سال 94 با حضور باشگاه های کشور برگزار خواهد شد.

باشگاه بیمه رازی با ارسال نامه ای برای حضور در این رقابت ها با دو تیم آزاد و فرنگی اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار