رئیس هیأت کشتی شهرستان بهشهر گفت:برای برگزاری مسابقات جام شهید هاشمی نژاد حدود 180 میلیون تومان هزینه کردیم.

شهرام جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:مسابقات کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد در حالی در شهرستان بهشهر برگزار شد که برای تأمین هزینه های مالی رقابت ها حتی ریالی هم از فدارسیون و یا هیأت کشتی استان مازندران کمک نگرفتیم.
 
وی تصریح کرد:به کمک اسپانسر مالی مسابقات؛اداره کل ورزش جوانان استان مازندران؛شورای شهر و عده ای از دوستان علاقه مند به کشتی تمامی هزینه های مالی رقابت ها تأمین شد که خوشبختانه و به لطف خدا در مجموع توانستیم رضایت میهمانان را جلب کنیم.
 
جعفری در خصوص سطح فنی مسابقات نیز اظهار داشت:حضور دو تیم از کشورهای گرجستان و ارمنستان به همراه 12 تیم داخلی با کشتی گیران توانمند باعث بالا رفتن سطح فنی و کیفی مسابقات شده بود هر چند اعتقاد دارم اگر شرایط حضور برخی از کشتی گیران داخلی دیگر هم فراهم می شد کیفیت رقابت های بهتر هم می شد.
 
وی درباره این که چرا با وجود خریداری رینگ توسط هیأت کشتی استان رقابت ها روی زمین برگزار شد اظهار داشت:من اصلاً در جریان این موضوع نبودم در جریان مسابقات متوجه شدم هیأت جویبار برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد رینگ خریداری کرده بود که مطمئن هستم اگر ما از دوستان در خواست می کردیم آنها به هیچ عنوان مضایقه نمی کردند.
 
پیشکسوت کشتی استان مازندران در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای برگزاری مسابقات به صورت بین المللی دارند گفت:به طور حتم تمام تفکر ماو مسئولان شهری و استان این است که مسابقات جام شهید هاشمی نژاد به صورت بین المللی برگزار شود اما به دلیل نبود برخی استاندارد ها و ظرفیت ها در حال حاضر امکان این موضوع فراهم نبود اما تلاش می کنیم در سال های آتی به کمک فدارسیون کشتی به این مهم هم در شهرستان بهشهر برسیم.
 
رئیس هیأت کشتی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد:برای برگزاری مسابقات جام شهید هاشمی نژاد همه مسئولین در شهرستان و استان با تمام وجود تلاش کردند که از همه این عزیزان تشکر می کنم و امیدورام با حمایت های آنها به زودی بتوانیم سالن شهید هاشمی نژاد را در فاز نهایی به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار