معاون تحقيقات فني شركت راه آهن شهري تهران و حومه گفت: استفاده از امكانات و تجهيزات ايراني موجب ارزان تر تمام شدن ساخت مترودر خط 4 است .

محمد منتظري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: طول مسیر خط 4، حدود 10 کیلومتر است که بخشی از آن حدفاصل ایستگاه انقلاب تاآزادی در سال 1389 و مابقی مسیر حدفاصل ایستگاه آزادی تا اکباتان در سال 1390 مورد بهره برداری قرار گرفت است.
 
وي افزود: خط 4 متروی تهران که مسیر شهرک اکباتان، خیابان های آزادی- انقلاب و پیروزی را با گذر از مهمترین میدان‌های تهران مانند آزادی، انقلاب، ابن سینا، شهدا و شهید کلاهدوز طی می کند، با خط تهران - کرج در ایستگاه اکباتان (ارم سبز) تقاطع دارد و مسافران مترو در خط تهران - کرج می توانند علاوه بر ایستگاه صادقیه از طریق این ایستگاه به خطوط پر ظرفیت متروی تهران راه یابند که بدینوسیله از شلوغی ایستگاه صادقیه و مسیر خط دو نیز کاسته می شود. 

منتظري گفت:این ایستگاه تقاطعی که در انتهای فاز یک خط 4 قراردارد همچنین ایستگاه دروازه دولت، ایستگاه تقاطعی خطوط 1 و 4 و ایستگاه دروازه شمیران نیز ایستگاه تقاطعی خطوط 2 و 4 متروی تهران است.
 
معاون تحقيقات فني شركت راه آهن شهري تهران و حومه در خصوص بومي سازي كه در خط 4 مترو تهران صورت گرفت توضيحاتي را عنوان و گفت: در خط 4 بيشتر امكانات و تجهيزات ايراني بود و همين امر موجب ارزان تر تمام شدن ساخت مترو در اين خط شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، تهران ، خط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راضیه کهندانی
۱۴:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام.دنبال کارمیگردم ساکن پرندمی باشم.9سال سابقه درشورای حل اختلاف دارم.مجردو29سالمه.مدرک کاردانی مشاوره حقوق ثبت واسناد.ودیبلمم کامپوتربوده.بامسیرراه مشکلی ندارم ممنون میشم تماس بگیرید.09010155458
آخرین اخبار