محمد هادی بیگ مسئول کمیته فنی واترپلو گفت: خوشبختانه وضعیت فنی و سطح کار تیم‌ها در دور برگشت نسبت به نیم فصل نخست ارتقاء پیدا کرده است.

محمد هادی بیگ مسئول سازمان لیگ واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات لیگ در نیم فصل دوم به مراتب نسبت به دور رفت ارتقا پیدا کردن است و تیمها با آمادگی بالاتر ی به مصاف حریفان خود می ‌روند.

وی تصریح کرد: دیدار روز گذشته تیمهای نفت و گاز امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 11 بر شش به نفع تیم دانشگاه به پایان رسید اب وجود این که تیم در این هم مانند دور رفت شکست خورد اما عملکرد این تیم با رشد قابل قبولی همراه بود و بازیکنانش مسلط تر کار می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: اکثر ترکیب تیم دانشگاه آزاد در مسابقات لیک برتر امسال را همان بازیکنان فصل گذشته تیم امیدیه را تشکیل می‌دهد و این فصل امر طبیعی است که نتیجه برد را به خود اختصاص می‌دهد کادر فنی و جوان این تیم را بازیکنان اسبق تیم ملی تشکیل می‌دهند و در طول لیگ تجارب خود را در اختیار دیگر واترپلوئیست‌های جوان کشور قرار می‌دهند.

وی ضمن اشاره به دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و فولاد ماهان سپاهان اصفهان گفت: من به طور مستقیم از نزدیک این بازی را ندیدم چون در امیدیه حضور داشتم ولی طبق گزارش ناظر بازی، این دیدار هم بسیار نفسگیر و سخت بوده است و بازیکنان تیم گچساران با انسجام بیشتری کار را دنبال می‌کردند و این بازی سخت خوشبختانه هیچ گونه مشکل حاشیه‌ای نداشته است.

** جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته سوم دور برگشت به شرح زیر است:
1-    دانشگاه آزاد اسلامی 15 امتیاز
2-    فولاد ماهان سپاهان اصفهان 14 امتیاز  
3-    شهید شهبازی زنجان10 امتیاز
4-    نفت و گاز امیدیه 5 امتیاز
5-    نفت و گاز گچساران 4 امتیاز
6-    چوکاتاش بدون امتیاز

انتهای پیام/
برچسب ها: وضغیت فنی ، لیگ ، تیم ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار