مسئول کمیته مسابقات واترپلو گفت: مسابقات لیگ واترپلو‌ امسال طبق برنامه ای که از روز اول تنظیم کرده بودیم اجرا می‌شود.

 محمد هادی بیگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما مسابقات لیگ و برنامه زمان‌بندی آن را بر اساس تقویم اجرای کنفدراسیون شنا آسیا و جهان تنظیم کرده‌ایم و تعطیلی‌هایی که در طول مسابقات لیگ واترپلو بوجود آمد فقط به خاطر برنامه‌های رقابت‌های آسیایی بود.
 
 وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود مسابقات لیگ را پس از پایان برنامه‌های آسیایی استارت می‌زدید؟ گفت: اگر این اتفاق می‌افتاد زمان زیادی را از دست دادیم تمامی مصوبات مربوط به ورزش نفت همیشه در ماه‌های مهر و آبان صورت می‌گیرد اگر ما با تاخیر در مسابقات لیگ را آغاز می‌کردیم احتمال از دست دادن  تیم‌های نفتی و اترپلو وجود داشت.

وی در خصوص نوسان آمادگی بازیکنان در زمان تعطیلات طولانی اظهار داشت:‌من خودم سال‌ها در رشته واترپلو مربی گری کرده ام، یک مربی می‌تواند در شرایط آمادگی شاگردانش را بر اساس تقویم ورزشی حفظ کند. ما پس از قرعه کشی بلافاصله برنامه مسابقات باشگاهی را به مربیان و تیم‌ها ارائه کردیم، آن‌ها هم تمرینات خود را طبق برنامه ارائه شده اجرا کردند.
 
وی در خاتمه خاطر نشان کرد:‌باید بگویم که بضاعت ما این است و بر اساس آن لیگ را چیدمان کردیم به طور حتم کار دیگری نمی‌توانستیم انجام دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: واترپلو ، هادی بیگ ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار