دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: هزینه‌هایی که برای استقلال نظام پرداخت کردیم بسیار بالا بوده است به همین دلیل حق زیرپا گذاشتن این هزینه‌ها را نداریم.

"حسن بیادی "در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون غیرت ملی در مذاکرات اظهار داشت: در مذاکرات طرفین خواسته‌هایی دارند و هر دوطرف به دنبال حفظ استقلال و عزت خود هستند.

دبیر کل جمعیت آبادگران اضافه کرد: یکی از اهداف انقلاب ما مقابله با زورگویی و ظلم است لذا از روزی که به دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفتیم ایستادگی در مقابل هر نوع ظلم داخلی و خارجی را سرلوحه اقدامات خود قرار دادیم و آنچه تبدیل به رمز استقلال ما شد عزت و شرف‌‌ ملی و دینداری است و این دو رکن اساسی به هیچ وجه نباید تحت‌الشعاع تصمیم‌گیری‌ها در محور داخلی و یا بین‌المللی قرار گیرد.  
 
وی با اشاره به اینکه هزینه‌هایی که پای استقلال نظام پرداخت کردیم بسیار بالا بوده، تصریح کرد: به همین دلیل ما حق زیرپا گذاشتن آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب را نداریم.  

بیادی اضافه کرد: اما کشور نیازمند تدبیر و اندیشیدن در حوزه‌های کلان برای صلاح مردم است و در همین راستا هر تصمیمی که رهبری نظام اتخاذ کنند واجب‌الاجرا است.  
 
دبیر کل جمعیت آبادگران با اشاره به قطعنامه 598 تصریح کرد: رهبر انقلاب در آن موقعیت زمانی با پذیرش این قطعنامه در حقیقت آتش‌بس را پذیرفت اما امروز طرف پیروز ملت ماست یا ملت عراق؟  امروز همه جهان شاهدندکه گوش به فرمان بودن ملت ایران و پیروی از تصمیمات داهیانه خمینی کبیر(ره) در آن سالها نتیجه‌ای جز پیروزی ایران اسلامی در بر نداشت.
 
بیادی در پایان با اشاره به اینکه در بسیاری از مسائل کلیدی باید نظریات رهبرمعظم انقلاب را سرلوحه کار قرار دهیم، خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری در مورد توافق‌نامه ژنو از از آنجا که بستگی مستقیم به عزت و شرف کشور دارد از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا ملت ایران تنها در صورتی قانع خواهند شد که مقام معظم رهبری قانع شوند. لذا  تیم مذاکره کننده برای اتخاذ هر تصمیمی موظف است رضایت  معظم‌له را جلب نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: غیرت ، ملی ، تحریم ، حسن ، بیادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار