کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان تیم اول آسیا است و باید از اعتبارش در بازی‌های جام ملت‌های آسیا دفاع کند.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی فوتبال کشورمان برتر از تیم‌های ملی بحرین،‌امارات و قطر است و فوتبال روبه جلوتری نسبت به این سه کشور دارد در مجموع تیم ملی روی کاغذ نسبت به حریفان عربی‌اش برتر است.
 
یاوری در ادامه عنوان کرد: اگر تیم ملی ایران همانند سابق باشد و عرب‌ها دست از شیطنت بردارند و حاشیه ایجاد نکنند و تیم ملی هم روند طبیعی داشته باشد آن وقت تیم ملی در جام ملت های آسیا به موفقیت می‌رسد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس دارم، قطر نسبت به 2 تیم عربی دیگر در گروه c قدرتمندتر است.
 
وی درباره ترکیب تیم ملی مقابل بحرین عنوان کرد: با توجه به شناختی که از کی روش دارم این مربی دلبستگی خاصی به بازیکنانی که قبلا با آنها کار کرده، دارد شاید یکی، 2 تغییر در ترکیب تیم ملی بدهد به نظرم کی روش از تلفیق قوچان نژاد، سردار آزمون می‌تواند ترکیب خوبی در خط حمله ایجاد کند.
 
کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم بحرین عنوان کرد: تیم بحرین روی کاغذ نسبت به سه تیم دیگر گروه C ضعیف‌تر است اما باید این تیم را در درون زمین مسابقه ببینیم.
 
یاوری در خصوص دیدار با بحرین در ملبورن استرالیا گفت: تماشاگران استرالیایی روی خوش به تیم ملی نشان نخواهند داد. آنها طرف بحرین نباشند، از ما هم حمایت نمی‌کنند. به هر حال تماشاگران استرالیایی خاطره خوشی از تیم ملی فوتبال کشورمان ندارند.
 
وی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی تصریح کرد: با توجه به فعل و انفعالات صورت گرفته، مصدومیت بیگ زاده و شرایط نامناسب صادقی، خط دفاع تیم ملی نسبت به خطوط دیگر آسیب‌پذیرتر است.
 
کارشناس فوتبال درباره برگ برنده‌ تیم ملی مقابل بحرین عنوان کرد: دوندگی زیاد، استفاده از موقعیت‌های به دست آمده برگ برنده تیم ملی در این بازی است.
 
وی درباره شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: به هر حال بازی به بازی باید جلو برویم، معتقدم نتیجه بازی اول، وضعیت تیم ملی را مشخص می‌کند.اگر خدای نکرده امتیاز بازی اول را از دست بدهیم آن وقت عرب‌ها برایمان پاپوش درست می‌کنند. در مجموع اگر تیم ملی بتواند بازی اول را ببرد تحت هر شرایطی از گروهش بالا می‌رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه بازی ایران مقابل بحرین را نمی‌توان پیش بینی کرد اما تیم ملی روی کاغذ برنده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار