زرینچه: تیم ملی به راحتی می‌تواند بحرین را شکست دهد/هر بازی حکم فینال را دارد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش‌ از بازی تیم ملی مقابل بحرین گفت: نخستین بازی همواره مشکل ساز و سخت است و این موضوع برای تیم ملی هم صدق می‌کند.

جواد زرینچه‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال نتیجه بازی نخست تیم ملی مقابل بحرین در بازی‌های بعدی تیم ملی تاثیر گذار است.
 
زرینچه در ادامه عنوان کرد: امیدوارم شرایط تیم ملی طوری باشد که مقابل بحرین به موفقیت برسد و با آرامش بازی‌های بعدی‌اش را انجام دهد.
 
وی درباره وضعیت تیم ملی در آستانه بازی با بحرین تصریح کرد: من در اردوی تیم ملی نیستم تا وضعیت این تیم را بدانم اما بازیکنان تیم ملی در آخرین بازی تدارکاتی نشان دادند که از آمادگی و انگیزه بالایی برخوردار هستند به هرحال امیدوارم تیم ملی آمادگی لازم را داشته و شرایطش هم خوب شاد و مشکل خاصی در نخستین بازیش در جام ملت‌های آسیا نداشته باشد.
 
زرینچه در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال بحرین بیان کرد: تیم بحرین در برخی از مواقع ما را اذیت کرده است بحرین تیم خوب و بازیکنان با انگیزه دارد به هر حال باید ببینیم در زمین بازی چه اتفاقی می‌افتد اگر بازیکنان تیم ملی متمرکز داشته باشند به راحتی می‌توانند بحرین را شکست دهند.
 
وی درباره مصدویت بیک‌زاده عنوان کرد: بیک‌زاده بازیکن بد شانسی است وی هم جام جهانی و هم جام ملت‌ها را از دست داد امیدوارم بیگ زاده در زندگی‌اش بد شانسی نیاورد.
 
مدافع سابق تیم ملی در مورد تفاوت دوره‌های گذشته نسبت به جام ملت‌های استرالیا گفت: فوتبال نسبت به گذشته پیشرفته‌تر شده است. تیم‌های عربی سرمایه‌گذاری زیادی کردند. فاصله‌ بازی‌ها به هم نزدیک‌تر شده و بر این اساس بازی‌ها سخت‌تر شده است. معتقدم امسال بازی‌های خوبی از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا شاهد خواهیم بود.
 
وی درباره ترکیب تیم ملی در بازی با بحرین عنوان کرد: ترکیب تیم ملی بستگی به شیوه و سیستم بازی تیم ملی دارد. تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و کی روش دستش برای اتخاذ هر سیستمی باز است.

وی درباره بازی تیم ملی مقابل بحرین در ملبورن استرالیا گفت: ما بعد از بازی خاطره‌انگیز مقابل استرالیا در ملبورن توانستیم به جام جهانی 98 راه یابیم. امیدوارم تیم ملی آنقدر خوب بازی کند که به فینال این بازی‌ها هم راه یابد.
 
زرینچه در پایان درباره شانس قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا خاطر نشان کرد: تیم‌هایی همچون استرالیا، ژاپن و کره جنوبی تدارک خوبی برای جام ملت‌های آسیا دیدند و برای کسب نتیجه وارد جام ملت‌های آسیا شدند. به هر حال هر بازی برای تیم ملی حکم فینال را دارد. تیم ملی برای قهرمان شدن در این مسابقات باید با اقتدار ظاهر شود و با انگیزه بالا به مصاف حریفانش برود تا برای چهارمین بار قهرمان آسیا شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار