محسن معتمدکیا گفت: شرایط آب و هوایی استرالیا قابل پیش بینی دقیق نیست اما مقابل بحرین شرایط جوی بارانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محسن معتمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی در مورد شرایط کیفی تیم ملی گفت: بازیکنان از شرایط روحی و بدنی بالایی برای رویارویی با بحرین برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مصدومیت بیگ زاده گرچه باعث تاسف اعضای تیم ملی شد اما بازیکنان روحیه خود را به خوبی حفظ کردند  تا حضور موفقی در جام ملت های آسیا داشته باشند.

وی در مورد اتفاق پیش آمده برای بیگ زاده گفت: در این مورد دژاگه بابت مصدومیت هاشم از او عذرخواهی کرد . خب این اتفاق برای هرکسی ممکن است پیش بیاید.

معتمدکیا در مورد ترکیب تیم ملی اظهار داشت: من وارد موضوعات فنی نمی شوم چون در حیطه اختیارات من نیست اما باید بگویم کی روش همیشه سیستم های مناسبی در نظر دارد که در جا و زمان مناسب پیاده می کند.

وی در ادامه افزود:کی روش برای بازی با بحرین به طور حتم به یک جمع بندی مناسب رسیده که اعمال خواهد کرد.بازیکنان جدیدی در جام ملت های آسیا خواهیم داشت.

وی در مورد شرایط جوی گفت: شرایط آب و هوایی در این کشور چندان قابل پیش بینی نیست.روزی که ما آمدیم دما 39 درجه بود و امروز 18 درجه است .گفته می شود در بازی مقابل بحرین هوا بارانی خواهد بود.

وی افزود:البته ما در بازی تدارکاتی با عراق شبیه این شرایط را تجربه کردیم.تیم ملی 12 ساعت دیگر در ورزشگاه محل بازیها تمرین خواهد کرد.

مدیر رسانه ای تیم ملی خاطرنشان کرد: نشست خبری پیش از بازی با بحرین با حضور کی روش و نکونام شنبه شب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، تیم ، ملی ، امید ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار