دیدار دوستانه تیم های همشهری سن ایچ و شهرداری ساوه با برتری تیم لیگ برتری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتسال شهرداری ساوه که مانند دیگر تیمهای لیگ برتری به دلیل سفر تیم ملی به کرواسی استراحت می کند، جهت بالابردن هماهنگی بازیکنان و مرور کارهای تاکتیکی به مصاف تیم سن ایچ ساوه که برای حضور در لیگ دسته دوم آماده می شود رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۴-۳ مقابل همشهری اش به برتری برسد.
 
این بازی که با حضور حدود ۶۰۰ تماشاگر در سالن فجر ساوه برگزار شد در پایان نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان خوراکچی به پایان رسید. پس از گل اول سن ایچ محمود خوراکچی از سیستم پنج نفره بهره گرفت و بازی را به نتیجه ۴-۱ رساند اما ادامه این سیستم به ضرر شهرداری ساوه شد و روی دو اشتباه در این تاکتیک کار به نتیجه ۴-۲ رسید و ضربه پنالتی نقطه دوم در دقایق پایانی بازی را با نتیجه ۴-۳ به پایان رساند. اما نکته جالب این بازی این بود که شهرداری ساوه مانند بازی های رسمی لیگ برتر فقط به ۸ بازیکن اصلی بازی داد و بازیکنان جوان تیم فرصتی برای بازی پیدا نکردند و بازی کاملا جدی در حضور تماشاگران برگزار شد.
 
گلهای شهرداری ساوه را در این دیدار دوستانه مجتبی مریدی زاده، محمد شجری، مهدی حسن زاده ، مهران رضاپور به ثمر رساندند. همچنین گلهای تیم سن ایچ را رضا سپندار ، شهاب الدین ثلاث کریمی و حمید طاهری وارد دروازه تیم شهرداری کردند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، ساوه ، شاپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار