صنعتگران و مهندسان بخش‌های مختلف حوزه ساخت و ساز در سومين نمايشگاه تخصصی صنعت ساختمان که از 25 تا 28 دی در محل دائمی نمايشگاه‌های بندرعباس برگزار می‌شود، گردهم می‌آيند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در اين نمايشگاه بيش از 120 شرکت مهندسي، طراحي، صنعتي و شرکت هاي سازنده ؛ نوين ترين نقشه ها ، طرح ها ،تنکولوژي ها و صنايع مرتبط با ساخت و ساز را ارائه مي کنند.

در سومين نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان بندرعباس همچنين؛ انبوه سازان، تعاوني هاي ساختماني ، نشريات ساختماني ، مشاوران ساختماني، شرکت هاي برق ساختماني، شرکت هاي سيماني و بتن و شرکت هاي نماسازي و در و پنجره و صنايع مرتبط از استان هاي مختلف کشور از جمله استان هاي تهران،هرمزگان، مشهد، اصفهان، يزد ، بندرعباس ، فارس ، ساري، گيلان، مرکزي، قزوين و همدان حضور و مشارکت دارند.

در سومين نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان بندرعباس؛جديدترين و نوين ترين دستاوردها ، توليدات و فنآوري هاي علمي و صنعتي در زمينه مصالح ساختمان پايه، ماشين آلات و تجهيزات ساختماني، آسانسور و بالابرها،خانه هاي پيش ساخته، نقشه کشي و طراحي، سيستمهاي تصفيه آب، تأسيسات حرارتي و برودتي، ابزار آلات، تجهيزات و ماشين آلات ساختماني، تجهيزات و لوازم کار و ايمني،در و پنجره ، شيشه و ماشين آلات وابسته، معماري، دکوراسيون، نماسازي، پوششهاي سقف و ديوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشي و سراميک،برق وتجهيزات الکترونيک،صنايع زير بنايي آب و گاز، خدمات فني و مهندسي، عايقهاي صوتي و حرارتي، محوطه سازي و دکوراسيون داخلي ارائه و در معرض ديد علاقمندان قرار مي گيرد.

اين نمايشگاه با هدف توسعه و گسترش سبک سازي و مقاوم سازي ساختمان سازي کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز ، شناخت توانمنديها و کمبودهاي صنعت ساختمان ، آشنائي با پيشرفت هاي روز اين صنعت در ايران و جهان، اشتغالزائي و ايجاد يک فضاي اقتصادي و تجاري ويژه براي رويارويي شرکتهاي فعال در زمينه ماشين آلات ، تجهيزات ، مصالح ، خدمات و تکنولوژي صنعت ساختمان و عمران برگزار مي شود.

برگزاري چنين نمايشگاهي در اين منطقه از کشور و همجواري آن با کشورهاي حوزه خليج فارس، مي تواند نقش مهمي در توسعه صادرات خدمات فني مهندسي ساختمان و تجهيزات ساختماني داشته باشد علاوه بر اين، استان هاي اطراف هرمزگان نيز جزء استان هاي در حال رشد هستند و حضور شرکت هاي ساختماني در سومين نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان بندرعباس مي تواند موجب گسترش ساخت و ساز در اين استان ها شود.

در حاشيه برگزاري سومين نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان بندرعباس؛ برنامه هاي جانبي از جمله برگزاري نشستهاي علمي در زمينه هاي سبک سازي و مقاوم سازي ساختمان ها،استفاده از مصالح سبک و با کيفيت، بازسازي بافتهاي فرسوده و مقاوم سازي ساختمانهاي روستايي و نيز همايشهاي تخصصي متنوع ديگر، کارگاه هاي آموزشي و سمينارهاي مرتبط با صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

شيرآلات بهداشتي ، عايق هاي حرارتي و برودتي، انواع موزائيک و کفپوش و پارکت ، لوله هاي pvc و پلي اتيلن ، درب و پنجره ، سنگ و سراميک ، قالب هاي فلزي بتني و داربست هاي مدولار ، دستگاه هاي تهويه مطبوع ، حمام ، وان و جکوزي ، کليد و پريز ، پله برقي و کانکس و ساختمان هاي پيش ساخته، برخي ديگر از محصولاتي است که در اين نمايشگاه عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار