نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید با در پیشگیری محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان این موج به شهرستانهای پایتخت خواهد رسید .

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در بررسی کارنامه دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با ابراز رضایت از اجرای سیاست های حوزه بهداشت و درمان گفت : دولت تدبیر و امید قدم در ریشه کنی محرومیت در حوزه بهداشتی و درمانی به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم برداشته است .

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر دولتی که در طول حیات با برکت نظام جهوری اسلامی ایرا ن روی کارامده است در برخی موارد نگاهی شخصی به موضوعات مختلف دارد ، تصریح کرد : نگاه سلیقه ای به امور برخی حوزه ها نیر در جریان سیاست های اجرایی دولت تدبیر و امید نیز مشاهده می شود .

گروسی با رونمایی از ساختار فعالیت مجلس شورای اسلامی ، اضافه کرد : این نهاد قانون گذار در تاریخ شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تغییر دولت ها به دنبال جلوگیری از اولویت پذیری سلایق بر قوانین است .

نماینده مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : صدور رای اعتماد و یا استیضاح هر وزیری از سوی مجلس شورای اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی گواهی براین واقعیت است .

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.