مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه از فردا نفوذ توده هوای سرد را نیز به منطقه خواهیم داشت گفت: این توده هوای سرد سبب کاهش محسوس 10 تا 15 درجه ای دما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛   مدیرکل هواشناسی استان قزوین اظهارکرد: از بعدازظهر امروز بتدریج با ورود سامانه بارشی در ابتدا بارش باران و برف و در پی آن با نفوذ توده های سرد تا اوایل هفته آینده، کاهش محسوس دما و در بعضی ساعات بارش برف و گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید و همچنین در مناطق کوهستانی پدیده کولاک پیش بینی می شود.

بهاروند افزود :از بعدازظهر امروز بتدریج سامانه بارشی از نیمه جنوبی وارد استان شده که پیامد آن افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف می باشد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اظهارکرد: از فردا نفوذ توده هوای سرد را نیز به منطقه خواهیم داشت که سبب کاهش محسوس ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دما خواهد شد و تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعات بارش برف گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید و همچنین در مناطق کوهستانی پدیده کولاک خواهیم داشت.
 براساس دمای هوای استان قزوین در شبانه روز گذشته، کمترین میزان دما متعلق به تاکستان با یک درجه سانتیگراد و بیشترین میزان دما متعلق به رازمیان با ۲۰ درجه سانتیگراد می باشد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: برف ، دی ماه ، سرد ، گردنه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.