رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بنیاد خیریه برکت تاکنون یک هزار منطقه محروم کشور که نیاز به مکان‌های آموزشی دارند را شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ رئیسی ضمن بیان این مطلب افزود: بنیاد خیریه برکت تا کنون یک هزار منطقه محروم کشور که نیاز به مکانهای آموزشی دارند را شناسایی کرده است.

وی با بیان این نکته که بنیاد خیریه برکت میتواند بسیار از کمبودهای آموزشی در کشور را برطرف کند، افزود: به توجه به زیرساخت‌های صورت گرفته از سوی بنیاد خیریه برکت در کشور تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با آن شدهاند از این رو انتظار می‌رود تا دو سال آینده ساخت مدارس این بنیاد در مناطق محروم به بهرهبرداری برسد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) در رفع نیازهای مناطق محروم و توسعه هرچه بیشتر فضای آموزشی در جامعه عنوان کرد: تاکیدات بنیان گزار انقلاب اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری در مورد توسعه فضای آموزش و رفع محرومیت در جامعه باید به عنوان یک اصل برای مسئولان قرار گیرد تا بتوانند در جهت برطرف کردن آن تلاش کنند.

وی درباره فعالیت بنیاد خیریه در کشور گفت: توسعه اماکن آموزشی در مناطق محروم از جمله مهمترین ماموریت‌های بنیاد خیریه برکت بشمار می‌آید در همین راستا این بنیاد بخش قابل توجهی از فعالیت و اعتبار خود را به شناسایی نقاط محروم کشور و رفع نیازهای آموزشی آن اختصاص داده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.