یکی از فرماندهان گردان نظامی العباس عراق با اشاره به کشف سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی در مناطق پاکسازی‌شده از لوث داعش، گفت نابودی تکفیری‌ها در آینده‌ای نزدیک امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،شیخ "محمد الناصر" فرمانده سپاه الغضب وابسته به گردان نظامی العباس  در بغداد گفت: ما جماعتی از جوانان تلعفر در موصل با لبیک به ندای مرجعیت عالی عراق برای حضور در جبهه‌های نبرد علیه تروریسم داوطلبانه در یگان العباس حضور یافتیم و در آزادسازی چندین منطقه از سیطره تروریست‌های داعش شریک بودیم و همچنان آماده یورش به دیگر مناطق تحت اشغال داعشی‌ها هستیم.
 
وی افزود: سپاه جوانان تلعفر در آزادسازی جرف النصر، الفاضلیه و جسر الفاضلیه رشادت‌های فراوانی از خود نشان داده و در آنجا پنج تن از نیروهای ما به فیض شهادت نائل آمدند.
 
شیخ الناصر شمار نیروهای حاضر در سپاه خود را پنجاه و هشت تن اعلام و تاکید کرد: نیروهای ما در آزادسازی شهر «بلد» در «سید غریب» و همچنین بخش‌هایی از الرمادی نیز حضور داشتند.
 
فرمانده سپاه الغضب از دیگر مناطق آزاد شده توسط نیروهای این گردان را مناطق «الرحالیه» بین مرزهای کربلا و الرمادی عنوان کرد.
 
وی خطاب به تروریست‌های داعش گفت: شما هرگز نمی‌توانید شهرهای ما را اشغال کنید مگر اینکه برخی سیاستمداران عراقی به خاطر منافع شخصی خود زمینه را برایتان فراهم کنند.
 
شیخ الناصر تصریح کرد: ما فرزندان امام علی (ع) هستیم و غیرت ما همان غیرت حضرت ابالفضل العباس است و ایمان و وفاداری را از امام حسین (ع) آموخته‌ایم.
 
فرمانده سپاه الغضب همچنین گفت: نیروهای بسیج مردمی پس از آزادسازی مناطق جرف النصر حجم قابل توجهی سلاح‌های اسرائیلی و آمریکایی را در آنجا کشف و ضبط کردند.
 
شیخ الناصر آمریکا را حامی بزرگ داعش توصیف کرد و گفت: همان گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند "آمریکا شیطان بزرگ است" و به این جمله پربار ایشان احسنت باید گفت.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.