قلعه نویی جزو مربیانی است که روی نظم بازیکنان حساسیت دارد و به همین دلیل در خصوص شرایط هلمکه به مسئولان اعتراض کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال پس از توافق با بازیکن خارجی تیم از وی خواستند که پس از انجام کارهای خود در کشورش هر چه سریعتر خود را به مربیان تیم معرفی کند اما این اتفاق رخ نداده و این بازیکن همچنان غایب است.

گفتنی است اعضای تیم استقلال در کیش مشغول آماده سازی هستند اما هلمکه هنوز خود را معرفی نکرده است و حتی یک جلسه نیز با مربیان و تیم استقلال تمرین نکرده است و این در حالی است که قلعه نویی تاکید فراوان دارد که این بازیکن باید در اردو حاضر باشد و همراه دیگر نفرات تیم تمرین کند.

شایان ذکر است مربی تیم به مسئولان استقلال اعتراض کرده که باید هر چه سریعتر این بازیکن را پیدا کرده و شرایط حضورش در تمرینات را فراهم کنند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و قلعه نویی خواستار رسیدگی بیشتر است.

گفته می شود قلعه نویی اعلام کرده اگر مسئولان جدیت بیشتری داشته و این بازیکن را برای حضور در تمرینات توجیه می کردند این بازیکن زودتر خود را در تمرینات به مربیان معرفی می کرد و با آسودگی در کشورش نمی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار