هم‌زمان با اکران جهانی فیلم سوم از مجموعه «عطش مبارزه»

کتاب «زاغ مقلد» به چاپ سوم رسید

انتشارات افراز برای سومین بار کتاب «زاغ مقلد» اثر سوزان کالینز را با ترجمه شبنم سعادت را منتشرمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی انتشارات افراز، "زاغ مقلد"‌ سومین کتاب مجموعه عطش مبارزه است که به زودی برای سومین بار تجدید چاپ خواهد شد. 

عنوان این مجموعه برگرفته از عنوان برنامه زنده تلویزیونی داستانی است که در آن 24 نوجوان برای زنده ماندن مبارزه می‌کنند.

در پشت جلد این کتاب‌ها آمده است: «این مجموعه به‌نظرِ استنفی مه‌یر «فوق‌العاده» است. تایمز آن را «یک داستان درجه‌یک» می‌نامد که «بزرگ‌سالان هم دوست‌اش دارند.» استیون کینگ «نمی‌توانسته از خواندنش دست بکشد». ساندی تلگراف آن را «ترسناک و درعین‌حال مفرح» می‌داند. لس‌آنجس تایمز آن را «مسحورکننده، تخیلی و خزنده» معرفی می‌کند. ریک ریوردین می‌گوید: «تقریباً عالی‌ترین داستان ماجراجویانه‌ای است که تاکنون خوانده‌ام.» فایننشال‌تایمز از آن به‌عنوان «ورودی عالی و درخور به مجموعه‌ی آثار داستانیِ خشونت‌بار پساآخرزمانی» یاد می‌کند.»

شبنم سعادت، مترجم ایرانی مقیم انگلیس، دانشجوی دکتری در رشته مطالعات ترجمه است. او پیش از دیگر مترجمان کتاب «نماد گمشده» نوشته دن براون را به بازار فرستاد که سه مرتبه تجدید چاپ شد و همین‌طور نخستین مترجم رمان «خدمتکار» نوشته کاترین استاکت بود؛ رمانی که فیلمی محبوب با همین نام از رویش ساخته شد.

همچنین سعادت مجموعه «عطش مبارزه» (Hunger Games) را پیش از اقتباس سینمایی و مشهور شدنش به کتاب‌دوستان ایرانی معرفی کرد. او آخرین کتاب خالد حسینی با عنوان «و پاسخی پژواک‌سان از کوه‌ها آمد» را منتشر کرده که تا کنون به چاپ دوم رسیده است. 

جلد سوم کتاب مجموعه عطش مبارزه "زاغ مقلد" با 352 صفحه در 1100 نسخه و با قیمت 20800 تومان به چاپ می‌رسد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انتشارات افراز به نشانی www.afrazbook.com  مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار