با اینکه رودخانه بشار با عبور از شهر یاسوج جلوه ای خاص به ان بخشیده اما ورود فاضلاب و پسماند صنوف مختلف شهری تهدیدی جدی برای الودگی این رودخانه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج پسماند و شیرابه حاصل از کارخانجات وتاسیسات زیر بنایی مجاور این رودخانه این روزها به راحتی وارد این رودخانه می شوند که اگر تدبیر ویژه ای برای حل ان اندیشیده نشود بستر را برای مشکلات زیست محیطی فراهم می کند.
معاون محیط زیست استان گفت:با هدف کنترل ورود آبهای آلوده به رودخانه بشاردستگاهای تصفیه کننده برای فاضلاب بسیاری از صنوف الاینده قبل از ورود به رودخانه پیش بینی شده است.
پور شهریاری گفت:برای بیمارستان امام سجاد نیز تلاش شده است با ایجاد چاه های جذبی از ورود فاضلاب این بیمارستان به رودخانه بشار جلوگیری شود.
مرادی معاون ابفای شهری استان نیزبا تاکید براینکه هیچ گونه فاضلاب شهری به رودخانه بشار وارد نمی شود گفت:فاضلابهای منتهی به این رودخانه مربوط به ابهای سطحی ودر حیطه وظایف شهرداری است.
جاوید شهردار یاسوج هم در پاسخ به اظهارات معاون ابفای شهری گفت:ابهای سطحی منتهی به رودخانه الوده نیستند واگر هم آلوده باشند تاکنون محیط زیست گزارشی مبنی بر میزان وضعیت الودگی به شهرداری ارائه نکرده است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.